jippie5 schreef:Niet banketstaaf bedoeld maar ik begrijp niet zo goed dat je meedoet aan een actie en het vervolgens zelf dan niet wilt hebben? Zou denken dat je alleen mee doet als je iets echt graag wilt.
Meestal sturen ze een prijs gewoon naar je huisadres toe, maar soms willen ze dat je het echt persoonlijk komt ophalen. Ik heb 2x gewonnen bij een winactie, waarbij ze het dus niet konden/wilden verzenden. Kwa afstand was het dan voor mij niet mogelijk om de prijs op te halen, en daarom heb ik iemand die daar in de buurt woonde het gegeven!
Ook deed ik een keer mee aan een actie waarbij je een mooie deken kon winnen voor je paard. Als prijs daarnaast gaven ze 5x een wasbeurt voor je deken weg. Ik deed mee om de deken te winnen, maar ik won de wasbeurt. Omdat ik geen eigen paard heb, en dus geen dekens heb om te laten wassen, heb ik dit ook aan iemand anders gegeven!
Daarnaast doe ik ook af en toe aan acties mee voor anderen (mensen die bijv. op bokt aangeven dat ze iets graag willen winnen). Als ik hier zelf geen interesse in heb, doe ik toch mee voor iemand anders, om dat je met z'n 2e (of meerdere) meer kans hebt om te winnen

En het is leuk om er iemand anders blij mee te maken

Als ik zo de lijstjes voorbij zie komen, doen we het aardig goed als bokkers haha!