Wie heeft hier een leuke Tinker dekhengst voor een zwarte merrie? Ben helemaal gek op leuke kleurtjes, dus kan, helaas, niet echt iets met bruin, zwart of vos.
Whoehoe, Prince en Rose haalden beide 89% in de dressuur competitie! Trots op mijn Shire koppel.
Marcella
Geplaatst: 29-03-17 14:47
Oeps toen had ik gewoon 13 paarden te koop. En dan nog de lethal Overo die uit het spel gehaald gaat worden, maar wel even 6 deltapoints en wildticket waard is.
Hm, die Tinker vind ik nog best leuk, desondanks zijn kleur. Ik vind het patroon heel erg leuk, en de cijfers die hij op keuringen haalt vind ik ook prima. Hoeveel zou zo'n dekking kosten?
And yes! Cookie heeft zijn derde keer eerste premie gewonnen. ^^ Flinke Tinker.
Piekosjj
Geplaatst: 29-03-17 14:53
Hoe kun je zien of ze een sportief talent hebben? Ik dacht dat ik toch wel een beetje ok paarden heb, maar blijkbaar dus niet
Ssuuz92
Geplaatst: 29-03-17 14:56
Bij keuringen laten keuren op beweging; dressuur, springen of western. Als ze 75+ punten halen dan hebben ze talent.
Ik ben nu echt als een gek aan het kijken bij the foundation naar alle Tinkers hun ouders, om zo te kijken of nakomelingen van hun ouders goed presteren. Ik wil gewoon een goede Tinker.
Marcella
Geplaatst: 29-03-17 15:08
Doe ik ook bij anda en/of QH hoor, maar ook of er bepaalde genen zijn die ze doorgeven.