merrylegs schreef:en yes, riding high heeft 10 000 likes! zodra dat spel start, denk ik dat ik hier af ga haken Ik ben 1 van die likers! woehh xd
lolove schreef:merrylegs schreef:en yes, riding high heeft 10 000 likes! zodra dat spel start, denk ik dat ik hier af ga haken Ik ben 1 van die likers! woehh xdik ook
Omgggg, ik had sso gemaild en ik kan er weer op! Godzijdank! Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen maar ik ben weer happy
lolove schreef:Omgggg, ik had sso gemaild en ik kan er weer op! Godzijdank! Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen maar ik ben weer happy yay
lolove schreef:Omgggg, ik had sso gemaild en ik kan er weer op! Godzijdank! Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen maar ik ben weer happy YEAH!
Ik weet zeker dat alle brieven gehad. (Paar dagen niet gespeeld) vandaag de laatste van cape west gevonden en dan krijg ik ht bericht dat er nog meer te vinden zijn
Mijn zusje vraagt:Hoe je kan filmen bij starstable ik heb zelf geen idee.Weten jullie hoe? Ik had bandicam gevonden, is dat iets?
Veel mensen die filmen op sso gebruiken bandicam. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je kunt het proberen
Karla_1999 schreef:Veel mensen die filmen op sso gebruiken bandicam. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je kunt het proberen Ik wacht liever meer reacties af, hihi Anders heb ik straks een groot probleem als de laptop (die van iedereen thuis is) het niet meer doet..
Bandicam is goed!!! (wel zorgen dat je iets in de instellingen goed hebt staan anders trilt je beeld.