https://equi-vida.weebly.com/hemlocks-ready-to-win.html
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JesdaJinn schreef:DohoShots schreef:Heb dat formuluertje gezien jesda, ben er alleen nog niet aan toegekomen aangezien t best wel veel werk is haha!
Dan issie dus binnen![]()
Kijk maar. Anders mogen die paarden ook wel naar RH. Genetica is toch laag bij die allemaal dus denk dat niemand ze wil

DohoShots schreef:prugelpiet schreef:Er vanuitgaande dat ik hoogstwaarschijnlijk niet meer ga spelen, mogen (bijna) al mijn paarden weg.
Ik ben The River Ranch. Ik heb Anda's, Paints, Mustangs, Arabieren, Quarters, Koniks, Draft horses en tinkers.
![]()
Vind het zelf ook heel jammer maar heb echt de tijd er niet voor. Zit nu voor het eerst in 2 weken weer even achter mijn laptop.
Irisx schreef:Te koop:
IJslander:
Erica - 306 - zwart tovero merrie - waarde 4.400, mag weg voor 3.500
Deny, deny, deny - 306 - dunalino roan hengst - waarde 6.500, mag weg voor 5.000Into you like a train - 306 - silver grullo - waarde 6.500, mag weg voor 5.000VERKOCHT
Rocky mountain:
Callie - 305 - Silver bay merrie - waarde 7.050, mag weg voor 6.000
Amelia - 308 - Silver palomino merrie - waarde 4.350, mag weg voor 3.500Sometimes a fantasy - 307 - smokey cream merrie - waarde 6.625, mag weg voor 5.500VERKOCHT
Damage case - 310 - silver black merrie - waarde 7.825, mag weg voor een goed bod
2x genetica, dus das geheel verhogen voor 1 paard. Winstpunten, waarde en uitrusting. Prima prijzen