Wow nu zijn er ineens 23 babymelkchecks! Maarja wat moet je daar mee om 9 uur savonds? Kan je hooguit naar een paar supermarkten maar niet naar de drogisterijen..
Zo, lekker is dat ja. Ik kijk wel is via de laptop op roamler en als ik dan zie hoe verschrikkelijk veel opdrachten er in den haag open staan, dan wou ik dat ik nooit naar friesland was verhuisd
Ti's een bijzondere dag bij Roamler denk ik. Allerlei checks zijn nu weg. De winkels die er bij mij op stonden zijn nu weg. Die winkels zijn of gesloten vandaag of pas om 1200 open hihi
Suus__
Geplaatst: 26-05-13 09:20
vonneke schreef:
Ti's een bijzondere dag bij Roamler denk ik. Allerlei checks zijn nu weg. De winkels die er bij mij op stonden zijn nu weg. Die winkels zijn of gesloten vandaag of pas om 1200 open hihi
Ik ben bijna in lvl 2! Ik moet alleen nog onbekend mooi Nederland doen maar geen idee wat ik op de foto kan zetten! Bij mij in de buurt staat er nog een Sony reader check open maar om nu op zondag naar de supermarkt te gaan is niet mijn principe !
Ik vind overigens wel dat je soms echt leuke reacties krijgt op je uitgevoerde opdrachten!