Eviii_x schreef:Zo, ik heb inmiddels een twitter account aangemaakt voor mijn blog (@vanderzonblog voor de geïnteresseerde). En vanochtend een nieuwe blogpost online gezet (http://www.vanderzonfotografieblog.com).
Even een vraagje voor jullie!
Welke social media platformen gebruiken jullie om je blog te promoten? Zelf ben ik nog een beetje huiverig voor Facebook omdat daar veel vrienden op zitten en ik bang ben voor rare opmerkingen
Ik ga zometeen jullie Posts even lezen!
Bokt en FB
Ik ben mijn WP blog ook gekoppeld aan Bloglovin' en Tumblr dus daar komen ze ook
Je kan ook beginnen met je blog op FB in groepen te delen en niet op je wall. En mensen aansporen het te delen als ze het leuk vinden. Het groeit, maar dat moet je systematisch opbouwen.
Van de andere kant, hoe privé denk je dat internet eigenlijk is? Het doel van bloggen is openbaar schrijven, anders koop je een boek met een slotje erop.

Ik heb nu ook een blog erop gezet dat waarschijnlijk wel tegen de haren instrijkt van sommige paardenliefhebbers (ik vind the term "Happy" Athlete nogal hypocriet namelijk):
Do you ask enough Questions? It can be hard because you might feel stupid that you don't know the answer. I think people who ask questions are the smartest: they take every opportunity to learn (if they are open to hear answers, but starting with the Q is a good first step)
Asking Questions can be really hard, especially if they are critical Q's...
It can push people into cognitive dissonance (Wiki:"In the field of psychology, cognitive dissonance is the mental discomfort experienced by a person who simultaneously holds two or more contradictory beliefs, ideas, or values.")
Here are some examples. Enjoy!
Questions that may change the way you think about Horse Training
Ja, dat is wel een beetje spannend,

Nu moet ik zeggen dat ik al een paar jaar blog en het me niet zo kan schelen of mensen het wel of niet goed vinden. Gewoon "unfuckwithable" zijn.