Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDon schreef:Kan ik misschien nog mensen toevoegen als vriend?
Danique07 schreef:[naam] schreef:Als je hele dagen kunt besteden aan het afgaan van opdrachten kun je daarbuiten weinig dingen doen. 70 euro heb je niet binnen uurtje gedaan.
Wat wil je daar mee zeggen? Als je de hele dag op de weg zit voor je werk kun je makkelijk full time werken en 70 euro bij elkaar halen. Zeker de Sony opdrachten niet gedaan? Winkel in, foto maken service balie en weer klaar, ik denk..... 20 seconden???
Suus__ schreef:Hier in de buurt zijn ook een paar actieve roamlers... Opdrachten zijn vrij snel weg helaas. Scheelt wel weer dat er veel opdrachten hier in de buurt zijn
vonneke schreef:Danique07 schreef:Dan rij je toch een blokje om? Wat is dan het probleem als je werk daar niet onder lijdt? Plus dat je een uur pauze hebt op een dag? Als je die doormaakt in een supermarkt, en als je een route binnendoor pakt naar huis?
Lijkt me niet echt de bedoeling maar ok ieder zijn ding.
Dinniej schreef:Suus__ schreef:Hier in de buurt zijn ook een paar actieve roamlers... Opdrachten zijn vrij snel weg helaas. Scheelt wel weer dat er veel opdrachten hier in de buurt zijn
Aan welke kant van Utrecht zit jij dan?
Mijn woonplaats is ergens anders, dus ik kan ook niet zien wie er in Utrecht actief zijn.
Maar ik pak wel veel opdrachten rond Oost/het centrum en soms ook in andere wijken.
Daarentegen red ik 70 euro op een dag echt nóóit, zou wel leuk zijn.
xStephanie schreef:Het is dat ik op t moment nog niet naar school ga en maar 2 dagen per week ingeroosterd word op mijn werk waar ik vandaag ben begonnen. Anders had ik echt niet 3 dagen achter elkaar gefietst speciaal voor wat Roamler opdrachtjes hoor