Ik heb ook een club. Niet veel activiteiten maar wel heel gezellig als de mensen online zijn. Juist omdat er niks moet en alles mag krijg ik steeds meer vragen of ze er ook bij mogen. Heb nog plek
Ik vind ook niet dat je zo hoeft te doen over andere clubs.
JustMyZtje
Geplaatst: 11-02-14 22:46
hoi allemaal sorry dat ik even niet kon reageren. ik had wat problemen met bokt.
inmiddels heb ik contact met die gene over de club genomen en dit word opgelost.
ook ga ik uit dit forum. ik heb het te druk om alles bij te gaan houden. zal af en toe nog wel meelezen.
en die opmerking over mijn club vind ik echt niet kunnen, je was er super blij mee toen je erin was. dus vind ik niet dat je zo hoeft te reageren. dat je mening kan veranderen oke, maar dan zoiets zeggen. dan kan iedereen er wat van.
Dat stond dacht ik ook in de voorwaarden of iets.. maar ik ben ook een tijd bijna niet online geweest, maar als je het aangaf, mocht je blijven. Maar ik heb het nooit aangegeven, zijn genoeg andere mensen die wel actief meedoen in de club en ik ben soms door paarden en school soms erg druk. Het is maar een spel he !
Ik ben ook online, wat races maken en wat questen doen hier en daar.
Zeeuwtje68
Geplaatst: 12-02-14 20:02
nafnaf schreef:
Ik was er ook een dagje niet dus waren ze en beetje gezakt.. (sorry) ik maak even hw en dan kom ik online! Tenzij jij nu wil
lol maak je niet druk het is maar een spel en ga jij maar hoor ik blijf wel ff bokken ga toch zo tv kijken
merrylegs
Geplaatst: 13-02-14 12:55
zullen we elkaar helpen met de valentine letters? ik heb er al een gevonden op nilmers highland, en eentje op moorland beach, dicht bij de steiger waar mr Cod/trout staat Edit: en ergens ten oosten van SVG castle!
Laatst bijgewerkt door merrylegs op 13-02-14 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt