Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ssuuz92 schreef:Marcella schreef:Zo prijzen staan in mijn profiel vast zoals laatste lijstje.![]()
En kan mooi nog even mijn stermerrie nog wat verder trainen met veulen trainingen zodat ze stabieler gaat worden.
Ik vind je prijzen best laag.
Maar verder gaat het me echt niet zo om hoge prijzen ofzo, en zit alsnog op 210,000 HRC nu
Smee__ schreef:Ja ik vind dat op die manier de prijzen ontzettend omhoog gejaagd worden. Zo had ik in eerste instantie mijn champagne hengst voor een beginbod van 20,000 erop staan, het hoogste bod voordat ik hem terugtrok was 71,000. Maar meestal kom ik niet boven de 30,000 met mijn prijzen. Kijk, als iemand per pb vraagt of ze een veulen voor 80,000 mag kopen zeg ik daar geen nee tegenMaar verder gaat het me echt niet zo om hoge prijzen ofzo, en zit alsnog op 210,000 HRC nu

Ik denk dat ik mijn zwarte tobiano merrie door hem laat dekken
Wel ook schimmel helaas. En niet super goed op de keuringen, maar goed
Geen van de pearl ouderdieren geeft goede veulens so far dus dat moet gewoon een beetje omhoog gefokt worden denk ik. Op de NLse ook al een cremello hengst gefokt, had eerst totaal geen geluk met de veulens maar nu gaat het toch wel prima