Gefeliciteerd !! Ik heb er net 1 over t koffiezet apparaat ingestuurd en straks nog een over een gevaarlijke verkeerssituatie en dan morgen maar weer verder want duik straks de kroeg in
Suus__
Geplaatst: 24-05-13 21:53
xDon schreef:
Gefeliciteerd !! Ik heb er net 1 over t koffiezet apparaat ingestuurd en straks nog een over een gevaarlijke verkeerssituatie en dan morgen maar weer verder want duik straks de kroeg in
Dankje! Zodra je level 2 bent komen er meer betaalde opdrachten, dan begint het echt leuk te worden!
Suus__
Geplaatst: 24-05-13 22:55
Komen er morgen nog babymelk checks? Ik zie nog niks staan
Vandaag 2 Sony checks gedaan en daar 12 euro mee verdiend. (: Had eigenlijk meer opdrachten willen doen, maar die waren al weg. Nuja. Zometeen ga ik lekker een stel thuisopdrachten doen.
Suus__
Geplaatst: 25-05-13 15:02
Dinniej schreef:
Vandaag 2 Sony checks gedaan en daar 12 euro mee verdiend. (: Had eigenlijk meer opdrachten willen doen, maar die waren al weg. Nuja. Zometeen ga ik lekker een stel thuisopdrachten doen.
Tikt lekker aan die Sony checks! Hier waren ze helaas al weg toen ik wakker werd
Ik zou mezelf ook graag willen aanmelden bij Roamler, dus als er nog iemand een invite heeft?
Anoniem
Geplaatst: 25-05-13 16:15
[naam] schreef:
Hier op 7km een Sony nu voor 10 euro! Maar mij te ver
Toch maar heen gefietst. Is zo'n eenvoudige opdracht. Goedgekeurd binnen 5 minuten!! 5 min verderop melk gedaan. Ook goed. 15 euro vandaag en gister 13!
Hier een Sony à €10 gedaan, hopelijk wordt ie goedgekeurd. Ook nog iets raars met de melkchecks: stonden er 8 open, wilde er alvast 2 accepteren. Klik ik er 1 aan en vervolgens staat er ook nog maar 1. Die ga ik zo dus maar eens doen!