Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 23:15

Ga naar google afbeeldingen, zoek naar shire en je vind er genoeg...

nafnaf

Re: Alle Star Stable fans galopperen door naar deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 23:19

Gezelligheid :')

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 23:39

:? , ik snap hem niet

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 02:30

@karla: je hoeft niet alles als een aanval te nemen xd. We vinden het echt wel een mooie bewerking, geen aanval dat ie een korte staart heeft, maar daar is gwn nogal veel discussie over de laatste tijd haha.

Maar ehh, ik vind dat Belgen ook niet gecoupeerd moeten worden hoor, mooie Belgen met lange staart zijn er ook :o en ook nog eens veel diervriendelijker :)*

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 11:32

zometeen maar weer verder met de Sun Circle quest... zit te twijfelen of ik die 2 visquiesten nog wel ga doen ben het eigenlijk een beetje zat maarja heb anders totaal niks meer te doen.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 12:36

Floriske schreef:
@karla: je hoeft niet alles als een aanval te nemen xd. We vinden het echt wel een mooie bewerking, geen aanval dat ie een korte staart heeft, maar daar is gwn nogal veel discussie over de laatste tijd haha.

Maar ehh, ik vind dat Belgen ook niet gecoupeerd moeten worden hoor, mooie Belgen met lange staart zijn er ook :o en ook nog eens veel diervriendelijker :)*

Ik vind het gewoon nogal irritant, ik heb 3 uur aan die edit gewerkt en het enige wat ik er voor terug krijg is gezeik over die staart. Één ding weet ik nu zeker: Dit is de plek waar ik geen edits meer plaats, op fb vinden ze hem tenminste wel mooi. Als jullie mijn edits willen zien, moeten jullie maar naar fb gaan...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:45

het maakt toch niet uit! mensen kom op dan heet de shire een korte staart als het je niet bevalt kan je toch gewoon zelf een nieuwe maken!
ik vind hem wel heel mooi hoor!

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:45

Idd hij is mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 12:56

Niet zo'n lange tenen hebben joh.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:00

Nou nou, doe is even rustig. We vinden hem toch hartstikke mooi? Er zijn alleen mensen die hem graag met een lange staart zien, en daar is niks mis mee. Als jij hem met korte staart mooier vindt, prima toch? Dan hou je hem zo. Niet zo op je teentjes getrapt. Ik vind hem heel gaaf, met of zonder lange staart, en ik denk dat iedereen dat wel zo ziet hier.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 13:13

Bedankt. Het voelt gewoon alsof je uren lang, ik zeg maar wat, knotjes hebt zitten maken, vervolgens kom je aan op wedstrijd en iedereen vind ze te klein of te rond of weet ik veel wat

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:15

Dat is de kunst.. Niks van aantrekken wat andere mensen vinden. Zolang jij het mooi vindt, is het toch prima? Ene oor in, andere oor uit. :Y)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:17

Karla_1999 schreef:
Bedankt. Het voelt gewoon alsof je uren lang, ik zeg maar wat, knotjes hebt zitten maken, vervolgens kom je aan op wedstrijd en iedereen vind ze te klein of te rond of weet ik veel wat

Mensen zullen altijd wat vinden.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:17

En dit helpt ook :7
Anthea schreef:
Niet zo'n lange tenen hebben joh.

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 13:19

Die uitdrukking ken ik niet :o

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 13:20

Gewoon niet naar luisteren Karla,ik vindt het sowieso een beetje kinderachtig. , ik vind hem schitterend! :)

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:05

Goh, mijn KWPN heeft lange manen, lang niet iedereen vindt dat mooi. Interesseert mij niet, is mijn paard. Ik vind gewoon dat een shire geen korte staart moet hebben (en idd, lange staarten zijn paardvriendelijker, maar ellende als het tussen het tuig komt met boomslepen). Maar dit ga je vaker meekrijgen in je leven, kan ook een leermoment zijn :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:23

Michellkuh schreef:
Goh, mijn KWPN heeft lange manen, lang niet iedereen vindt dat mooi. Interesseert mij niet, is mijn paard. Ik vind gewoon dat een shire geen korte staart moet hebben (en idd, lange staarten zijn paardvriendelijker, maar ellende als het tussen het tuig komt met boomslepen). Maar dit ga je vaker meekrijgen in je leven, kan ook een leermoment zijn :)

ik vind dat ze niet zo erg hoeven te reageren ik bedoel kom op tis maar een tekening voor een spel :+

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:30

zo, ik ben weer terug na drie dagen internetloos, en paarden zijn weer depressief, maar ik denk dat ik er even niet opga, want alleen races doen is veel te saai. Dus heb ik ook even met paint aan de slag gegaan :+ soort van 'vermooiing' van het starterspaard.
Afbeelding
enne, karla, ik vind je paard heel mooi gedaan hoor. Als je op internet iets plaatst krijg je nu eenmaal altijd commentaar, dat vast niet (altijd) gemeen bedoeld is hoor :)

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 17:37

Ik vind de jorvik warmbloods(starterspaard) zo afschuwelijk lelijk. Die ogen en dat misvormde hoofd.. :') echt jammer.

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:11

Summerfly schreef:
Ik vind de jorvik warmbloods(starterspaard) zo afschuwelijk lelijk. Die ogen en dat misvormde hoofd.. :') echt jammer.

Haha helemaal mee eens! Mijn starter mag dan snel zijn maar ik vind hem echt zo lelijk, ik rij er nooit op en hij is ook helemaal rood omdat ik hem niet verzorg :')

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 21:48

Snap werkelijk niet dat het uiterlijk van een paar pixels zo'n probleem kan zijn.
Persoonlijk vind ik alle paarden in het spel afschuwelijk maar ik maak daar echt geen probleem van.

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 22:15

Wie maakt er een probleem van? :+

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:06

Mijn starter en pony staan ook compleet rood en stil. Rijd alleen met mijn fries. Vind de friezen en anda wel mooi

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 23:51

Summerfly schreef:
Wie maakt er een probleem van? :+

Ach er zijn er een aantal die klaarblijkelijk vinden dat bepaalde paarden geweldig mooi of juist giga lelijk zijn. Lekker boeiend zou ik zeggen, gaat toch om het spel.