Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Limoen schreef:Ik zet hier even een stipje. Ga vanavond even doorlezen wat jullie allemaal bespreken hier.![]()
Ben zelf bezig om het roer een beetje om te gooienVan alleen maar fotografe naar een actieve blog erbij. Ben het aan het opstarten dus moet allemaal nog wat vorm krijgen.
Ik denk dat ik hier vast veel tips en leuke dingen kan lezen
Heb al veel blogs achter de schermen klaar staan om te plaatsen de komende wekenDat is wel echt leuk
waxmeltsenzo schreef:Limoen schreef:Ik zet hier even een stipje. Ga vanavond even doorlezen wat jullie allemaal bespreken hier.![]()
Ben zelf bezig om het roer een beetje om te gooienVan alleen maar fotografe naar een actieve blog erbij. Ben het aan het opstarten dus moet allemaal nog wat vorm krijgen.
Ik denk dat ik hier vast veel tips en leuke dingen kan lezen
Heb al veel blogs achter de schermen klaar staan om te plaatsen de komende wekenDat is wel echt leuk
Ben heel benieuwd naar jou blog. gaat dat echt over fotografie of juist over andere dingen?
Isabel_k schreef:@ Laura.
Op zich wel een interessant stuk - ik gebruik geen dekens, maar leuk om te zien wat er bestaat - ik mis alleen wel echt je eigen mening. Ik zag een zelfgemaakte foto van een paard met zo'n deken. Maar welke heb jij. Wat vind je er van? Waarom heb je die gekozen etc. Dat zou het voor mij echt af maken.