oke mensjes: ik heb een dilemma. ik wil graag starrider wordne maar ben zo bang dat het toch saai gaat worden.
Mette1998 schreef:Kan echt niks op het spel.. Loopt steeds vast enzo en snap er helemaal niks van. xdje had al opnieuw geinstalleerd?op de stite staat help, en ook een aantal eisen voor het spel om het goed te kunnen spelen, daar al eens gekeken?
liliekska schreef:oke mensjes: ik heb een dilemma. ik wil graag starrider wordne maar ben zo bang dat het toch saai gaat worden.Ik had dat ook. Nu, 8 maand later, vind ik het nog steeds super leuk leuk, ondanks dat ik geen quests meer kan doen JustMyZtje, waar ben je?
Zal eens kijken op de site..Ik snap gewoon niet zeg maar wat ik moet doen... Ik rijd alleen maar een beetje rond..
Mette1998 schreef:Hoe kan je die hoevenkrabber enzo oppakkendaar moet je een quest voor krijgen (dit is al heel vaak in dit topic beschreven)
Pff snap er niks van heb er nu ook geen zin meer in haha ;p Kan niet zien waar ik hooi moet kopen of weet ik wat en er staat nergens een uitleg..
Mette1998 schreef:Pff snap er niks van heb er nu ook geen zin meer in haha ;p Kan niet zien waar ik hooi moet kopen of weet ik wat en er staat nergens een uitleg..zal ik je helpen??en naar ghv kan vanaf level 12