Cassidy schreef:Excuses, niet netjes van mij om geen antwoord te geven op de vraag, waarvan het antwoord in de eerdere pagina's van dit topic staat dat jij voor het gemak ook niet hebt doorgenomen. Ook aan jou met nadruk de uitnodiging om het hele topic, inclusief de links even door te nemen.
Maar goed, hier je antwoord:
De riem bij de flanken (ook daar hebben we het in dit topic al uitgebreid over gehad) is om het paard te stimuleren om hoger te bokken. Als het paard geen aanleg heeft om te bokken en niet continu in dezelfde hoogte blijft bokken, dan is hij niet geschikt voor het werk en wordt er een andere taak voor hem gezocht.
Niet ieder paard dat de bok laat zien, blijft dit ook doen. Niet met en niet zonder strap.
En aangezien je nu het antwoord op je vraag hebt gehad, terug naar mijn originele vraag, want daar heb ik nog geen antwoord op gehad.
Ook een mooie aanname van jou, en je toon toont weinig respect, vind je erg onbeschoft reageren het zou fijn zijn dat je een stapje minder hard blaast.
Want laat ik nou netjes het topic door hebben genomen, ik had je eerder onbeschofte reactie tegen over andere al gelezen over het niet lezen van het topic, dus ik heb keurig jou posten opgezocht en die gelezen, vond het alleen voor de lezer die het niet prettig vond om alles terug te lezen even handig dat jij hier neer ging zetten dat de riem om de flanken was om ze hoger te laten bokken, ja dat klopt en hoe strakker aangetrokken hoe hoger ze bokken.
De riem zit er dus om te bokken, dan zijn we er. Dus de paarden bokken niet vrijwillig.