Nog versterking nodig? Ga eens kijken wat ik moet doen om te starten, heb dit vroeger ooit nog eens gedaan...
PureSylk schreef:Als je dit vroeger hebt gedaan, heb je dan niet nog een oud account met een paar miljoen aanslagen? Ik vrees ervoor. Denk niet dat ik die account nog ga terugvinden
PureSylk schreef:Ehm, nee.. Je kan toch geen kilometers typen Het is hoeveel miles je je muis al hebt bewogen ow haha
Dus als ik veel van de ene naar de andere kant van mijn scherm beweeg moet dat omhoog vliegen?*gaat theorie testen
Sani schreef:Dus als ik veel van de ene naar de andere kant van mijn scherm beweeg moet dat omhoog vliegen?*gaat theorie testenbij mijn werkt die theorie niet
SteffiiY schreef:Sani schreef:Dus als ik veel van de ene naar de andere kant van mijn scherm beweeg moet dat omhoog vliegen?*gaat theorie testenbij mijn werkt die theorie niet Jawel. Maar je moet het echt veel doen, het werkt wel..Een mile is veel hoor
Steef schreef:Hmm ik denk dat ik vrij veel haal dan Maar ik durf het niet zo goed te installeren why not?