ik ben ook lang verslaafd geweest aan HPS/HT speel het nu nog af en toe, maar is eeen beetje saai geworden

Ik ben benieuwd en ga zeker mee doen!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Westenwind schreef:UpToDance schreef:Éérst doen we DRESSUUR & SPRINGEN daarna pas andere disciplines. Goed idee, idd dressuur is veel meer in trek omdat het makkelijker is.
Dit zou ik juist niet doen.
Dat hebben ze ook op ht gedaan maar je ziet dat niemand eigelijk actief aan de gang gaat met de nieuwe disciplines.
In het begin is het een hype en na 2 weken gaan ze allemaal weer verder met springen of dressuur.
Ik denk dat het juist beter is als je in het begin een aantal vaste disciplines stelt en het daar bij houdt.

UpToDance schreef:Dat komt omdat de andere disciplines daar ook niks voorstelde en dus na 2 weken begon te vervelen.
xLienepienx schreef:UpToDance schreef:Dat komt omdat de andere disciplines daar ook niks voorstelde en dus na 2 weken begon te vervelen.
Dat klopt. Daar stelde het zeker niets voor. Het was eigenlijk gewoon hetzelfde als de dressuur en springen, alleen stond er dan een andere discipline. Ik vond het ook erg weinig toevoegen aan het spel (op HT)
Westenwind schreef:xLienepienx schreef:
Dat klopt. Daar stelde het zeker niets voor. Het was eigenlijk gewoon hetzelfde als de dressuur en springen, alleen stond er dan een andere discipline. Ik vond het ook erg weinig toevoegen aan het spel (op HT)
Dat ben ik wel met jullie eens. Bij sommige disciplines kwam er nieteens GI bij.
Dan heb je dus helemaal geen doel.
Focussed schreef:Ik vond zelf mennen ook gewoon te moeilijk, het zat heel chaotisch in elkaar...

.
ZarcoTje schreef:Vind racen & mennen ook niet bepaald leuk,hou het liever simpel met springen,dressuur & mennen
Westenwind schreef:xLienepienx schreef:
Dat ben ik wel met jullie eens. Bij sommige disciplines kwam er nieteens GI bij.
Dan heb je dus helemaal geen doel.
De enige disciplines die er op HT bij zijn gekomen zijn western en racen, vroeger ook mennen en bij alledrie zat GI.

TE5 schreef:Verveel me
Wil dat spel.. NU!
FunkyMistiC schreef:Misschien een idee voor paardenoverschot om 1 keer in de maand ofzo een keuring te doen en dat ze dan iets kunnen winnen en dan als ze bepaald aantal punten hebben behaald dat ze dan pas kunnen fokken.
En alleen als je hengst een bepaald puntenaantal heeft gehaald, is het goedgekeurd voor de dekdienst ofzo

SSDesign schreef:FunkyMistiC schreef:Misschien een idee voor paardenoverschot om 1 keer in de maand ofzo een keuring te doen en dat ze dan iets kunnen winnen en dan als ze bepaald aantal punten hebben behaald dat ze dan pas kunnen fokken.
Ja, lijkt me een erg leuke manier om punten te halenEn alleen als je hengst een bepaald puntenaantal heeft gehaald, is het goedgekeurd voor de dekdienst ofzo
Orola schreef:TE5 schreef:Verveel me
Wil dat spel.. NU!
Grr, ik ook