Change3x schreef:En klopt Zorro, 33 pagina's.Ga straks naar de kapper dus dan heb ik nog wat te doen.
Have fun!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NadjaNadja schreef:Voor iemand met bijna een miljoen HRC (Change3x) snap ik wel dat je zo nu en dan eens een goed paard het rusthuis in kan sturen als hij niet voor de prijs verkocht wordt die jij hem waard vindt. Maar als je niet zo veel geld hebt ben je blij met alle kleine beetjes en ga je zo'n paard niet het rusthuis ingooien.
Uiteindelijk is ook dat goedkope aanbieden allemaal marktwerking...

xRaisin schreef:Bij mij loopt het nu zo dat ik alle slechtpresterende paarden naar het rusthuis stuur. Soms vraag ik me af of dat het spel wel goed doet, want zo zijn er alleen maar goedkope goede paarden...
Janine1990 schreef:Marktwerking is niet negatief hoor. Het betekent dat de markt reageert op wat wij aanbieden. Met andere woorden: wij zijn de markt.

Zorro_ schreef:Janine1990 schreef:Marktwerking is niet negatief hoor. Het betekent dat de markt reageert op wat wij aanbieden. Met andere woorden: wij zijn de markt.
Doelde er meer op dat ik niet zo goed weet hoe je dat kunt aanpakken
Vraag en aanbod heb je weinig invloed op als je met 500 andere spelers op een spel zit
Janine1990 schreef:Je bedoelt denk ik de inflatie. Marktwerking zelf kan je niet aanpakken. Ik denk zelf niet dat je er heel actief mee bezig moet gaan met zeg 20 bokkers. Maar af en toe wat opkopen voor het rusthuis is niet heel verkeerd. Te vaak opkopen werkt averechts, dan krijg je enorm veel inflatie wat dan tussen de oren zit ipv in de schaarste.
Dat bedoelde ik inderdaad.

Luna2006 schreef:Tja wat is dan een fatsoenlijke prijs? Zet ik em bieden vanaf 10.000 raak ik der niet vanaf.
Net zelfde als met mijn goede AT paarden. Raak ik niet kwijt aan fatsoenlijke prijzeb
Zelfs dubbel cream paarden kom je niet meer vanaf. Calanthe schreef:als je alles opkoopt voor 1 HRC, dan krijgen de verkopers er ook weinig van. Dan zetten ze toch juist voor hogere prijzen de paarden erop?
Jammer dat je voor het rusthuis geen (klein) bedrag zou krijgen... Anders was de mark -hopelijk- iets hoger
Ook jammer dat er nog geen zoekfunctie is, anders kan je makkelijk vergelijken voor hoeveel je een paard erop kan zetten met soortgelijke prestaties
PeerAppel schreef:Wie was er hier zo van de Shires met buikvlekken? Er staat er 1 (merrie) in Zuid Amerika. Wil hem wel kopen voor iemand voor €6000?
Deze: https://www.horsereality.nl/horses/27761/foal-doe-27761