ik ga nog wat baby kleren bestellen een vriendin van mij is zwanger en ze hebben zulke leuke pakjes te koop .. voor mijn nichtje van 2 had ik ook kleertjes besteld en ze kwamen goed overeen met de fotoos en de kwalitiet was ook best goed.. Ze dragen het ook maar kort dus waarom dure kleding kopen
Als je boven de €22 besteld dan kan het zijn dat je btw en inklaringskosten moet betalen en is het dus niet zeker of je dat moet betalen. Ligt eraan of je pakket door de douane eruit word gepikt of begrijp ik het nu verkeerd??
Ik zit al een poos op een muursticker te wachten. Het kan ook nog mijn nieuwe badpak (Ohhh hoop dat ie past) en een omslagdoek zijn.
magli
Geplaatst: 27-05-16 09:45
Ik doe hier vaak inspiratie op om weer dingetjes te kopen
Ondertussen ook al heel wat gekocht samen met vriend: -Bluetooth boxen, voor 20€, en echt mooi voor die prijs ook! -wax strips voor gezicht -siliconen ijsbollen vormpjes diepvries -iPadhoes voor broer, voor 6-7€, echt goed! -gsm hoesjes -transparante laagjes voor gsm -zo'n harde glas plaatje voor gsm, is mooi maar doet niet wat het zegt.. -wijnstopper -besteld, nog onderweg: siliconen padjes voor in m'n schoenen (hiel ligt altijd open) -iPhone houder voor rond de arm tijdens lopen -aux kabels
Volgens mij heb ik nog al meer dingen gekocht maar staat niet meer bij m'n bestellingen..
Bij mij moet er weer iets in Nederland gearriveerd zijn. Iets van 2.50 euro. Dan kan het morgen of dinsdag bij mij bezorgd worden.
Van een ander pakje kan ik geen tracing vinden, ook al zou dat er wel moeten zijn.
Dus weer afwachten.
dravergekkie
Geplaatst: 27-05-16 16:49
Heb vorige week woensdag iets besteld en vandaag al binnen , snel !
fjordjes
Geplaatst: 27-05-16 17:30
Vandaag een jurkje voor mijn moeder besteld en voor mezelf een blouse. Ben benieuwd! Er is trouwens een Facebook pagina over Aliexpress koopjes, erg leuke pagina. Heet Aliexpress super koopjes