Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanne97 schreef:easygoing schreef:Iemand al nieuws over dat nieuwe spel opgevangen? Ben benieuwd wanneer dat de lucht in gaat.
Ben ik ook wel benieuwd naar!
Ss ben ik al twee weken niet aan toe gekomen.
Op wat voor vakanties kun je je paard sturen? Er stond dat er verschillende waren.
L0veMyHorse schreef:sanne97 schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar!
Ss ben ik al twee weken niet aan toe gekomen.
Op wat voor vakanties kun je je paard sturen? Er stond dat er verschillende waren.
Ja normaal en luxe, bij normaal word je paard normaal verzorgt ofzo (3000 js ofzo dacht ik of sc)
bij luxe word je paard heel goed verzorgt en getraind (?) das 129 sc (als ik het goed heb)
Je kan het vinden in je home stable en dan naar dat bord toe rijden en dan naar horses
DaphneG schreef:Hallo allemaal ik heb even een dringende vraag,
Mijn 3 maanden geduurd hebbende account loop zaterdag af. Ik heb gehoord dat er dan automatisch weer een abonnement van je rekening wordt afgeschreven? Dus ik moet dan op tijd m'n abonnement opzeggen. Moet dat dan morgen of zaterdag? En krijg ik zaterdag dan nog star coins?
love_horse1 schreef:ik heb lifetime :p , ik vind het ook een beetje saai worden eers zat ik er echt elke dag op ! :/ , ik wil denk ik minecraft gaan kopen , is het het waar om minecraft te kopen weet een van jullie dat ? xd
Anthea schreef:Dan kan je op een server spelen met andere mensen, samen. Niet tegen elkaar of zo. Dus samen een stad bouwen en dat soort dingen
Ik heb zelf een server online en mijn vriend en ik spelen altijd tegelijk op onze server