Aan het icoontje Roamler direct is een opdracht die is uitgezet door een andere Roamler ipv door een bedrijf.
Mars schreef:Aan het icoontje Roamler direct is een opdracht die is uitgezet door een andere Roamler ipv door een bedrijf.Ah zo, nog niet tegengekomen
Ik ga iig voor €5,00. Heb er een geaccepteerd naast mijn werk. Ben vandaag om 1420 klaar. Kijken wat er dan nog is. Heb perongeluk een verkeerde geaccepteerd. Das ook wel banketstaaf!
Heb er 3 geaccepteerd, €5 , €4,50, €2,50 wilde eigenlijk ook de dichtstbijzijnde voor €5 accepteren maar iemand anders was sneller
vonneke schreef:Ik ga iig voor €5,00. Heb er een geaccepteerd naast mijn werk. Ben vandaag om 1420 klaar. Kijken wat er dan nog is. Heb perongeluk een verkeerde geaccepteerd. Das ook wel banketstaaf!Dan annuleer je hem toch?
Heb ik ook gedaan. Maar niet altijd komt ie terug vertelde ze bij Roamler. Beetje banketstaaf voor iemand uit de buurt
vonneke schreef:Heb ik ook gedaan. Maar niet altijd komt ie terug vertelde ze bij Roamler. Beetje banketstaaf voor iemand uit de buurtOw dat wist ik niet, hoe kan het dat ze niet terug komen?Wel raar!
Geen idee? Ik dacht ook dat het altijd terugkwam maar dat is blijkbaar niet zo.Ik ga eens naar mijn werk. Succes allen!
De 3 makkelijkste waren om 07.01 uur al weg, staan nu nog 8 open. Straks op pad en kijken wat ik kan doen. Staan er 3 open in de stad, denk dat ik mooi gratis parkeer en die ga doen. Is weer 8 euro.
Zo 3 checks gedaan en intussen mn boodschapjes voor het hele weekend binnen Als alles wordt goedgekeurd heb ik er 14 euro bij, zou leuk zijn!
De laatste is ook goedgekeurd, toch 9,50 binnen gehaald Degene die was afgekeurd misschien vanmiddag nog even langs.