Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marit_P schreef:Ik vind prijzen inschatten ook heel erg lastig, juist ook voor de doorsnee paardjes. Volgens mij heb ik er ook een aantal voor vrij weinig te koop staan, maar ik zal vanmiddag kijken wat nou wel klopt qua prijzen.
Het lastige bij mij is dat ik er wel graag nog iets voor terug wil krijgen omdat ik echt geld nodig heb en dan is rusthuis niet aan de orde. Dus dan staan je paarden te koop tussen alle andere niet bijzondere paarden die ook al voor weinig te koop staan, dus dan krijg je eigenlijk zo'n domino effect met lage prijzen...
Maar ik snap wel helemaal dat jullie de prijzen omhoog willen houden!
Bij wie zou ik terecht kunnen als ik echt geen prijs in weet te schatten?
Change3x schreef:Mijn 1e premie Tobiano veulens staan te koop voor bieden vanaf 30.000
Al het andere vanaf 17.500 of 20.000
Als we inderdaad met z'n allen de prijzen omlaag gooien, dan is geen enkel kleurtje straks nog iets waard.

Marcella schreef:Voor de gein even rondje wedstrijden ingeschreven, maar die paarden van hebben volgens mij behoorlijke hoge scores. Blijf het alleen jammer vinden dat je van de andere levels niks terug kan kijken aangezien ik bijna geen enkele paard meer heb op trainingslevel.

Luna2006 schreef:Ik heb mijn 2de premie TO Oldenburger bieden vanaf 4500 staan. Ik wil gewoon zeker zijn dat ie verkocht raakt. Voor mij heeft ie ook niet zoveel waarde omdat ik echt enkel met 1ste premies wil verder gaan.

OutOfTheWood schreef:De markt voor de Oldenburgers zou sowieso al verpest worden door de belachelijk hoge prijzen die er voor paarden gevraagd worden. Eerst waren de prijzen 250K of meer voor een Dubbel Cream dus dan kan je van te voren al weten dat als mensen zoveel investeren in een paard, ze dit zo snel mogelijk weer terug willen hebben en ze dit doen door veulens net wat goedkoper aan te bieden dan andere mensen
Verder moet iedereen doen wat hij of zij zelf wil. Het is maar een spel

Ga straks naar de kapper dus dan heb ik nog wat te doen.