@Delicia, thanks, tuurlijk verkeerd begonnen, echt altijd he
MadelonSunny
Geplaatst: 13-11-15 23:37
35/52 (22:00 - 00:00) Ik begon helemaal bij -60/-60, dit was helemaal aan het eind
Edit: Ik ben op zoek naar raszuivere Tinkers Ik heb ook nog een vraag. Ik heb een kruising staan. Bij beide ouders staat Welsh (v. Adam en Eva). Als ik haar nu dek met een raszuivere Welsh, krijg ik dan raszuivere veulens?
Ik heb raszuivere tinkers. Heet in het spel ook sanneloveyou. Stuur maar wen berichtje
luxje
Geplaatst: 14-11-15 09:25
Ik heb ook raszuivere tinkers.. Nee wanneer 1 van beide ouders niet raszuiver is, hou je de kans om een kruising te fokken. Ik kreeg uit een kruising x raszuiver wel raszuiver, dus kans is er zeker, garantie alleen niet..
Mijn kruising hengstveulen verkocht voor €200, stond er gelijk weer op voor €800 als merrie, dus ik stuur een berichtje dat het een hengst is ipv merrie Krijg ik de vraag of ik hem wil ruilen voor een raszuivere merrie met bijbetaling van €50 Vriendelijk geantwoord dat we dat niet gaan doen
arabella2000
Geplaatst: 14-11-15 09:31
prutsmuts komt er vandaag een raszuivere merrie te koop, 2 1e gen tinkermerries en 2 raszuivere hengstveulens. Eerst even de honden doen en dan komen ze erop;) ik zet de merries anders alvast erop
Damn. Geen drachtige merrie. Dus heb ze maar weer op de wei gezet & hoop dan dat ze morgen drachtig is (:
Anoniem
Geplaatst: 14-11-15 11:50
Schat van 10 - 12u is 17 -44
Vraagje: is er ergens een overzicht bij welke rassen welke kleuren voorkomen ed?
Anoniem
Geplaatst: 14-11-15 12:07
Ok, en nu zit ik (gedeeltelijk) vast.. Had mijn terreinnaam verandert en nu kan ik er niet meer op Bestaat zogezegd niet ... dus geen terrein meer ... Heb een pb naar Eline gestuurd in het spel, dus even afwachten. Is er nog iets wat ik kan doen?
eline is vrij weinig aanwezig. De goede manier is het om een topic aan te maken bij problemen. De moderator van dat forumonderdeel zal het dan doorgeven aan marco.
nee, het pb systeem is er niet voor bedoeld om problemen te melden. Dit moet echt via het forum. Eline heeft wat minder tijd gekregen en is minder online.
Als je het op het forum meld, dan kunnen anderen ook melden als ze hetzelfde probleem hebben. Zo kunnen we alles verzamelen per probleem.
arabella2000
Geplaatst: 14-11-15 13:58
Zo net mijn laatste veulen bij de handelaar geplaatst voor de komende tijd. Nu eerst een lekker tijd besteden aan het trainen en onderhouden. Daarna komt het fokken natuurlijk wel weer terug. Tip: er staat nu een raszuivere vosmerrie op en een raszuivere bruinbonte hengst(veulen)