Blooming Bee : geen ster wel potentie . Ik wil voor haar 12500 Boulder : Ster Foundation . Voor haar 17500 Ductape , helaas saaie kleur maar kan prima voor de fok . 15,000 Veeks net als Blooming Bee , 12500
Momenteel een budget van 40.000 dus dat is mn bod nu voor Cr D Z To en Silver, als je meer wilt kan dat als ik gepromoveerd ben
4leggedmates
Geplaatst: 12-11-17 00:34
Even een flinke waslijst gemaakt als overzicht van mijn dekkingen, dit staat ook op mijn profiel Angel Leila X Dizzy Dancer (dekking op kleur) Blue Violet X Reliever (dekking op prestatie Born Brave X (rusthuis, dekking puur op kleur) Busting Skyfall X Dizzy Dancer (dekking op kleur) Chaser X Dizzy Dancer (dekking op kleur) Ciarra X Red Devil (dekking op kleur+prestatie) Cisscious X Several (dekking op kleur) Deandoa X Reliever (dekking op prestatie) Delighted X Red Devil (dekking op kleur+prestatie) Grosted X Reliever (dekking op prestatie) Maple Leaf X Serveral (dekking op kleur) October Spirit X Reliever (dekking op prestatie) Silver Bay X Busted (dekking op kleur)
Anoniem
Geplaatst: 12-11-17 00:36
Caily schreef:
Momenteel een budget van 40.000 dus dat is mn bod nu voor Cr D Z To en Silver, als je meer wilt kan dat als ik gepromoveerd ben
Wil je ook niet leegplukken
Voor 40.000 mag je de 2 hebben
4leggedmates
Geplaatst: 12-11-17 00:36
Caily schreef:
Stuur ze maar op Rebecca, lief van je. Ik laat me leeg plukken, verdient zichzelf op den duur wel terug dus vind het ook niet erg hoor, ben morgen de hele dag vrij, en met dit weer rij ik mn echte paarden toch niet dus heb dan eventueel de rest voor je (of voor de andere twee als daar niemand anders voor komt)
4leggedmates
Geplaatst: 12-11-17 00:40
Caily schreef:
Ja dat is op NL, hihi, kom ik zo op terug.
Oh, helemaal overheen gelezen dat dat andere op .com was
Bij mij werkt het nog steeds niet 1 kladruber die dagkampioen is geworden en daarna ook nog tig keer had moeten zijn. Ook andere rassen werken niet bij mij terwijl ik toch echt flink wat keer de hoogste scores had... Maargoed, ik had een topic erover geopend op de com en daarin antwoordde deloryan dat ze er na dit weekend naar ging kijken
Straks de laptop maar even er bij pakken en alles weer aanpassen.
4leggedmates
Geplaatst: 12-11-17 13:55
Maar eens naar Noord-America gevlogen om mijn WT's te gebruiken. Geen super prestaties, maar toch wel leuk om te hebben:https://www.horsereality.nl/horses/53814/foal-doe-53814 Ook geen super prestaties maar goed:https://www.horsereality.nl/horses/53813/foal-doe-53813