Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Smee__ schreef:Als ik er nou geld voor terug zou krijgen had ik best de markt willen opschonen maar ga er zelf geen geld aan uitgeven, dan maar 48 pagina's aan te koop staande paarden
Karla schreef:Verdorie, was de hoogste bieder op een mooie valk hengst, heeft iemand hem voor mijn neus in de laatste seconde weg gepiktBaal echt heel erg, heeft iemand anders toevallig een cream hengst te koop met een hoge 2e premie en maximaal 2 gemiddelde prestaties op exterieur?
Change3x schreef:Karla schreef:Verdorie, was de hoogste bieder op een mooie valk hengst, heeft iemand hem voor mijn neus in de laatste seconde weg gepiktBaal echt heel erg, heeft iemand anders toevallig een cream hengst te koop met een hoge 2e premie en maximaal 2 gemiddelde prestaties op exterieur?
Ligt eraan wat je budget is.
paardrijmiep schreef:Smee__ schreef:Als ik er nou geld voor terug zou krijgen had ik best de markt willen opschonen maar ga er zelf geen geld aan uitgeven, dan maar 48 pagina's aan te koop staande paarden
Dat is ook wel zo, maar ik heb zat geld... en word er een beetje gek van dat al die slechte paarden voor een extreem klein bedrag weg gaan, dat vernielt de hele markt en worden de goede paarden dus niet meer echt verkocht
ik heb twee CR/CR OB's beide voor 250.000 verkocht
Change3x schreef:Ik was al van plan om een bericht te doen maar toen was ie er al af.
Misschien een idee om je wat meer in kleuren te verdiepen? Het paard dat jij te koop had staan is heel veel waard. Heb er laatst nog één voor 250.000 verkocht. Zou zonde zijn als jij dat er niet aan kan verdienen!