Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Hier wel even een trots momentje, de recensie/review van een boekenfeestje waar ik naartoe ben geweest is gedeeld op de facebook pagina van de schrijver van het betreffende boek en ik heb gehoord dat er nog meer promotie aan het geschreven artikel gegeven gaat worden. Daar word ik toch wel heel erg trots van, ook omdat het voor het eerst was dat ik namens m'n blog ergens was in plaats van namens mezelf. Voor zover dat logisch klinkt
AafKusLife schreef:hoihoi.
Ik heb veel gemist hier zie ik.
Ik ben druk aan het klussen geweest in ons nieuwe huis:
Zie hier het resultaat
BernetteO schreef:Ook van mij weer eens een nieuwe post: over de spanning voor de volgende scan bij onze merrie, nadat ze vorig jaar verworpen had.
mazarmalover schreef:Zitten hier ook bloggers/vloggers die over paarden vloggen/bloggen? Ben bezig met het promoten van het product Orscana, het is een sensor die het vochtgehalte de bewegingen en de temperatuur van je paard meet en deze kan je dan op je telefoon bekijken, voor meer info zie http://www.orscana.nlFelineHoi heeft er al een video over gemaakt, maar wil wellicht nog meer samenwerkingen, ik denk ik vraag het eerst even hier op bokt, pb mag maar hier in forum reageren mag ook.