Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merrylegs schreef:dalena schreef:Waar moet ik opletten om starrider te worden?
las een aantal problemen dat ze geld van je rekening halen als je iets niet
doet ofzo.. weet iemand daar meer van?
zodra je betaalt voor een starrider account, maakt niet uit hoe of hoelang, begin je een 'subscription', wat dus wilt zeggen, dat zodra je betaalde periode voorbij is, starstable automatisch weer geld van je rekening zal halen. Om dit te voorkomen, kan je naar 'my account' gaan, dan naar 'starrider' en dan klik je op 'end subscription'.
merrylegs schreef:dalena schreef:
zodra je betaalt voor een starrider account, maakt niet uit hoe of hoelang, begin je een 'subscription', wat dus wilt zeggen, dat zodra je betaalde periode voorbij is, starstable automatisch weer geld van je rekening zal halen. Om dit te voorkomen, kan je naar 'my account' gaan, dan naar 'starrider' en dan klik je op 'end subscription'.
aha. en kan ik dat nu doen?
of nadat ik geen starrider meer ben??
merrylegs schreef:dalena schreef:ja kan dat?
bij mij staat dit:
Click to cancel your membership, once your membership is cancelled you will not be automatically renewed.
jep, dat is het!
dalena schreef:ja kan dat?
bij mij staat dit:
Click to cancel your membership, once your membership is cancelled you will not be automatically renewed.
L0veMyHorse schreef:Ik wil echt graag fjorden ♥♥♥♥
Trouwens echt een poedersuiker update, ik zou niet weten waarom je hi zou gebruiken voor 1 paard als je veel goedkoper stable care kan doen voor al je paarden
Die global update bind ik echt nergens op slaan en die ' nieuwe ' kleding heb ik nog niet gevonden
merrylegs schreef:die fjord van nafnaf zou ik wel willen hebben... of een haflingermaar niet in pony-vorm, tenzij ze even snel zijn als andere paarden, of extra talent voor iets anders!
Karla_1999 schreef:L0veMyHorse schreef:Ik wil echt graag fjorden ♥♥♥♥
Trouwens echt een poedersuiker update, ik zou niet weten waarom je hi zou gebruiken voor 1 paard als je veel goedkoper stable care kan doen voor al je paarden
Die global update bind ik echt nergens op slaan en die ' nieuwe ' kleding heb ik nog niet gevonden
Als je een paard 1 dag naar HI stuurt, ben je idd niet echt goedkoper uit, maar als je veel paarden hebt (maximum is 10), is het wel leuk dat je een nieuw paard kunt kopen zonder dat je een van je ander oude vertrouwde paarden hoeft te verkopen.
Ik heb 9 paarden, ik heb er nu 3 in HI zitten, ik vind het wel handig, nu is het veel rustiger in mijn stal en als ik nog een paard wil kopen, hoef ik niet bang te zijn dat mijn stal vol raakt