JesdaJinn schreef:
Die is stoer!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fennadev schreef:JesdaJinn schreef:e kunt maar 5 paarden per week een fokvergunning geven.
Je mag dus ook 5 per dag insturen als je zou willen of moet dat 1 per dag zijn, dat staat er niet echt bij
Ook 5 per dag. Heb er al 2 tegelijk gedaan namelijk.
DohoShots schreef:Meer kans op winstpunten met dekenpakket gaat in vanaf de wedstrijden van week 31
En het fokken op de punten bij de sportkeuring gaat in vanaf de veulens van vandaag.
De merries en hengsten waar dus mee gefokt wordt zullen de 'nieuwe' sportkeuring ook krijgen
En de veulens krijgen het gemiddeld aantal punten van de ouders bij de sportkeuring met 2 punten daarbovenop of juist 2 punten naar beneden
Hoe groot is de kans dat het genetica stijgt of daalt? En zijn er zaken die daar invloed op hebben? Animal schreef:DohoShots schreef:Meer kans op winstpunten met dekenpakket gaat in vanaf de wedstrijden van week 31
En het fokken op de punten bij de sportkeuring gaat in vanaf de veulens van vandaag.
De merries en hengsten waar dus mee gefokt wordt zullen de 'nieuwe' sportkeuring ook krijgen
En de veulens krijgen het gemiddeld aantal punten van de ouders bij de sportkeuring met 2 punten daarbovenop of juist 2 punten naar beneden
Dus je kunt nu ook omlaag fokken? Ik zie daar ook wel weer een uitdaging inHoe groot is de kans dat het genetica stijgt of daalt? En zijn er zaken die daar invloed op hebben?
Dan heb ik niks gezegd :p
Animal schreef:DohoShots schreef:Meer kans op winstpunten met dekenpakket gaat in vanaf de wedstrijden van week 31
Dus je kunt nu ook omlaag fokken? Ik zie daar ook wel weer een uitdaging inHoe groot is de kans dat het genetica stijgt of daalt? En zijn er zaken die daar invloed op hebben?
DohoShots schreef:Ik heb bij de Fruitboerderij alvast even alle paarden die al een onderstreepte discipline hadden de nieuwe sportkeuring toegevoegd. Bij de paarden met ouders kijk ik altijd even welke discipline die ouders heeft en kies ik er daar 1 van maar er wordt nu nog niet het gemiddelde genomen van die ouders, dat wordt pas vanaf de nieuwe veulens gedaan!
Is natuurlijk wel zaak aan de spelers die willen fokken op de sportkeuring dat je er wel voor zorgt dat allebei de ouders van een veulen de sportkeuring hebben gedaan!