Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel_k schreef:Ik heb net een artikel online geplaatst over mijn mening over bitloos rijden en met bit rijden.Ik zie en hoor de laatste tijd steeds meer vijandigheid vanuit beide kampen komen, helaas.
![]()
https://horseoutofthebox.wordpress.com/ ... ot-to-bit/
Trui schreef:Hoe zijn jullie op naam/onderwerp gekomen?
En misschien een gekke vraag maar wil iemand Mn 'buddy' zijn? Dus helpen met opzet en naam etc
_Lauwtje_ schreef:Ik heb gister na 2 weken niets gepost te hebben () een review geplaatst over de Gallop Colour Shampoo
Een typisch product die ik als niet-blogger nooit gekocht zou hebben.
Trui schreef:Hey ik volg ponyzaken op insta
_Lauwtje_ schreef:Ik heb gister na 2 weken niets gepost te hebben () een review geplaatst over de Gallop Colour Shampoo
Een typisch product die ik als niet-blogger nooit gekocht zou hebben.
Anoniem schreef:Mijn laatste blog is van 3 dagen geleden gaat over de ellende die UWV heet.. wat een hufters...
HippoLogic schreef:Mijn blog is mijn bedrijfsnaam, daar heb ik ook lang over nagedacht. Ik wilde iets met equi (paard) , maar equilibre bestond al. Toen ben ik verder gaan denken, wat wil ik dan met paarden (mensen) bereiken? Ik wilde mensen voorlichten en kennis over alles met paarden delen. Hippo = paard in Grieks en Logic = wetenschap. Ik vind het Franse woord 'hippologique' (paarden betreffend) ook erg mooi. Maar omdat dit een gewoon woord is wilde ik iets zelf verzinnen. Het klinkt Engels, in Canada is het een minder geschikte naam omdat mensen bij hippo snel aan nijlpaard denken en bij 'logic' meer aan logisch/vanzelfsprekend (ze zijn hier minder van de oude talen). Maar als ik het een keer uitleg blijft het ook hangen.
Anyway, na een tijdje heb ik overal op internet mijn naam veranderd naar HippoLogic en ook mijn blogs: HippoLogic en HippoLogic Blog (voor mijn NL blog)
Hier is mijn nieuwe blog, het gaat over de 'basis' in trainen. Ik had vroeger echt een hekel aan 'de basis' gekregen (lees over waarom in mijn blog) maar op een gegeven moment ging het kwartje om en snapte ik waarom ik er zo'n hekel aan had gekregen...
What is so exciting about 'The Basics' in horse training (and riding)?