Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 09:34

Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje weg geweest. Ik was een beetje mijn motivatie kwijt geraakt om videos te maken. Maarrrr ik ben weer begonnen en aangezien ik nu al een paar maand regelmatig upload vind ik dat ik mijzelf hier weer serieus kan nemen :+ ...

Voor de nieuwen hier een korte introductie. Ik ben Stephanie (28) en ik heb een Shetlander en een bonte E-pony. Mijn avonturen deel ik op Instagram en sinds april ben ik actief aan het uploaden op mijn YouTube kanaal. Het zijn niet zo zeer vlogs, maar wie weet begin ik daar ook nog wel een keer aan :+ .

Ik ben vooral met mijn YouTube kanaal bezig, en mijn website verwaarloos ik daar nog een beetje bij. Ik wil het eigenlijk als ik weer op mijn website ga promoten dat het ook SEO in orde is, zodat mensen mij in de zoekmachine kunnen vinden. Maar hoe dat SEO voor website's werkt daar moet ik toch nog even induiken :') . Voor YouTube heb ik het geloof ik door al zeg ik het zelf. Nu 2 videos die al langzaam pagina 2 omhoog kruipen en 1 video die zowaar gerankt is op nummer 14 van de eerste pagina *blijheid* :D.

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 11:06

Leuk toh Stephanie!

Dat SEO is echt iets wat je even door moet krijgen. Ik heb gelukkig een vriend met ruime ervaring dus weet er zelf wel het e.e.a vanaf, en wanneer het straks wat rustiger op z'n zaak is gaat ie me even helpen m'n blog helemaal goed in te vullen mbt seo, tags etc. Merk wel dat m'n site wel dagelijks gevonden wordt door zoekmachines, maar dat komt vooral door de reviews die ik heb geschreven en dat zie je gelijk terug. En, wat ook wel erg sterk helpt, is social media en daar heb k zowat een dagtaak aan. Ik merk dat als ik een dag minder actief ben op de social accounts, dat dat wel te zien is in m'n bezoekersaantallen.
Mag nog niet klagen hoor, want ik word goed gevonden en dat zonder promoties aan te zetten op IG/FB maar moet er echt even een goed ritme voor mezelf in gaan vinden :)

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 20:37

Leuk om te lezen hoe jullie bezig zijn met bloggen! Zelf heb ik geen blog en ben ik ook niet van plan die te beginnen; ik schrijf zelf liever verhalen, maar daarom heb ik wel veel ontzag voor mensen die een leuke blog bij kunnen houden, want dan moet je veel regelmatiger afgeronde leuke stukjes opleveren.

Ik vind jouw blog echt leuk, Gast3289, ook de blogs over je kabouter, terwijl ik niet zo veel met kinderen heb. Ik lees hem best vaak.

Leuk dat velen een linkje posten naar een pas geschreven blog, geeft mij weer meer leesmateriaal!

Ik merk dat een aantal mensen post wanneer ze zin/inspiratie hebben; en dat is volkomen begrijpelijk. Zelf ben ik meer van met bepaalde regelmaat/op bepaalde dagen blogs checken en als er dan weken niks komt ...
Een algemene vraag aan alle bloggers (omdat ik nieuwsgierig ben en, daar ik zelf niet blog, geen ervaring heb met hoe zoiets werkt/uitpakt): Werken jullie met een buffer aan blogposts, hoe groot is deze buffer, bevalt dit en uit wat voor blogposts (wat voor type content; reviews, tips, of iets anders?) bestaat die buffer dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:39

Gaby, leuk om te horen, thanks!!
als ik inspiratie heb schrijf ik soms meerdere blogs achter elkaar, maar dan zet ik de publicatie klaar voor om de dag (lang leve wordpress dat dag kan). Dan hoef ik er ook niet over na te denken.

Vandaag sla ik echter voor het eerst in tijden even over, vanmiddag onwel geworden terwijl ik had willen bloggen (had nog niks klaar staan, zul je altijd zien :+ ) dus die wordt verschoven naar morgen. Maar over het algemeen is er om de dag een blog. Zo wordt het geen schrijven om maar wat te schrijven en worden het ook geen 'moetjes'. Ik pik zelf altijd direct de moetjes eruit, en dat vind ik zo vervelend lezen. Dat verliest dan gelijk z'n charmes.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:30

Bij mij gaat het met vlagen. Soms heb ik heel veel inspiratie en schrijf ik vijf posts op een dag, die ik dan allemaal meteen in plan. Mijn persoonlijke blog wil op dit moment echter niet erg qua inspiratie: zulke dipjes heb ik ook regelmatig. Voor mij dan ook de voornaamste reden om me niet aan een vast schema te houden.

Ondanks dat ben ik deze week ook met een paardenblog begonnen (www.neighingoutloud.nl, voor m'n andere blog maakte ik al paardenvideo's onder deze titel maar wilde meer over paarden schrijven) en daar heb ik nu wel heel veel inspiratie voor. Doel is om daar iedere doordeweekse dag iets op te plaatsen en dat gaat tot nu toe best goed.

Vervelend dat je onwel bent geworden Rachelle! :\

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:21

Wat een drukte in het topic! Leuk :)

Je blog SEO voor elkaar hebben is inderdaad wel een goed streven. Ik ben online marketeer maar heb tot op heden alleen met bedrijven gewerkt die al een bestaande website hadden. Een website van 0 opbouwen is toch anders, maar ik moet zeggen dat het mij niet tegen valt. De meest bezochte artikelen via Google zijn voor mij een review van een rijbroek en een informatief artikel over Jacobskruiskruid.
Google pikt mijn blogs ook snel op, blogpost van vorige week staat met verschillende zoektermen al op de eerste pagina zoekresultaten.

Daarentegen ben ik een stuk minder goed in Social _O- Hoe krijg je 13K volgers Stephanie?! Vertel me je geheim! Bedrijfsmatig opbouwen lukt wel, maar persoonlijke accounts gaan niet zo hard.

Heb vandaag weer een column gepubliceerd: Een echte ruiter

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 21:29

Vandaag weer een nieuwe video gepost: Most expensive horse in the world. Hij staat direct al op de tweede pagina geranked met slechts 24 views *\o/* . Daar word ik toch wel blij van. Ben benieuwd waar hij over drie dagen staat.

Overigens had ik een nieuwe strategie bedacht om meer mensen van mijn Instagram naar mijn YouTube kanaal te krijgen. Gewoon een privéberichtje sturen en vragen of ze het leuk vinden om even een kijkje te nemen O:) . Het heeft mij afgelopen week ongeveer 50 nieuwe subs opgeleverd, alleen ik werd een beetje te enthousiast en nu heb ik een privéberichtblokkade op Instagram slim 8)7 :') . Je mag blijkbaar maar 50 nieuwe mensen een privébericht sturen en niet meer dan 15-20 per uur. Pfff had ik even eerder moeten opzoeken |o :)) .

Anoniem schreef:
Leuk toh Stephanie!

Dat SEO is echt iets wat je even door moet krijgen. Ik heb gelukkig een vriend met ruime ervaring dus weet er zelf wel het e.e.a vanaf, en wanneer het straks wat rustiger op z'n zaak is gaat ie me even helpen m'n blog helemaal goed in te vullen mbt seo, tags etc. Merk wel dat m'n site wel dagelijks gevonden wordt door zoekmachines, maar dat komt vooral door de reviews die ik heb geschreven en dat zie je gelijk terug. En, wat ook wel erg sterk helpt, is social media en daar heb k zowat een dagtaak aan. Ik merk dat als ik een dag minder actief ben op de social accounts, dat dat wel te zien is in m'n bezoekersaantallen.
Mag nog niet klagen hoor, want ik word goed gevonden en dat zonder promoties aan te zetten op IG/FB maar moet er echt even een goed ritme voor mezelf in gaan vinden :)

Oh zo'n vriend is best handig! Ik kijk om dat soort dingen onder de knie te krijgen vaak naar YouTube videos die het uitleggen en laten zien. Het probleem is alleen dat sommigen elkaar een beetje tegenspreken en dan moet je zelf op zoek naar je eigen waarheid zeg maar. Zit iets meer tijd :j . Het mooie aan YouTube is wel dat je op zoek kan gaan naar de meest recente videos met waarschijnlijk relevante informatie. Iets wat ik bijvoorbeeld bij boeken en bepaalde goed rankende (oude) blogposts mis.

Hah ja social media is inderdaad een dagtaak. Ik ben er ook dagelijks mee bezig en als ik van te voren weet dat ik een dag niet kan posten dan plan ik vaak wat in zodat ik nog maar 1 knop hoef in te drukken.

Als je niet post merk je dat snel aan de statistieken, vooral op Instagram -O- .

Gaby schreef:
Ik merk dat een aantal mensen post wanneer ze zin/inspiratie hebben; en dat is volkomen begrijpelijk. Zelf ben ik meer van met bepaalde regelmaat/op bepaalde dagen blogs checken en als er dan weken niks komt ...
Een algemene vraag aan alle bloggers (omdat ik nieuwsgierig ben en, daar ik zelf niet blog, geen ervaring heb met hoe zoiets werkt/uitpakt): Werken jullie met een buffer aan blogposts, hoe groot is deze buffer, bevalt dit en uit wat voor blogposts (wat voor type content; reviews, tips, of iets anders?) bestaat die buffer dan?

Als ik even kijk naar mijn posts voor Instagram en YouTube heb ik wel altijd wat achter de hand om mee bezig te gaan. Qua video werk ik 2 vooruit en mijn Instagram daar heb ik echt een flinke voorraad van. Als ik een maandje niets zou kunnen maken dan kan ik nog wel flink wat vooruit plannen.

Qua content kijk ik waar veel op gezocht wordt in Google en op YouTube en de onderwerpen die mij aanspreken daar ga ik videos over maken. Dit loopt uiteen van tips en informatie tot review-achtige dingen. Die reviewachtige dingen zijn vaak op basis van sponsored content zeg maar.

NienkeV1994 schreef:
Ondanks dat ben ik deze week ook met een paardenblog begonnen (http://www.neighingoutloud.nl, voor m'n andere blog maakte ik al paardenvideo's onder deze titel maar wilde meer over paarden schrijven) en daar heb ik nu wel heel veel inspiratie voor. Doel is om daar iedere doordeweekse dag iets op te plaatsen en dat gaat tot nu toe best goed.

Leuke start, heb ze even gelezen. En ik ga die docu ook even opzoeken :)) O:)

_Lauwtje_ schreef:
Wat een drukte in het topic! Leuk :)

Je blog SEO voor elkaar hebben is inderdaad wel een goed streven. Ik ben online marketeer maar heb tot op heden alleen met bedrijven gewerkt die al een bestaande website hadden. Een website van 0 opbouwen is toch anders, maar ik moet zeggen dat het mij niet tegen valt. De meest bezochte artikelen via Google zijn voor mij een review van een rijbroek en een informatief artikel over Jacobskruiskruid.
Google pikt mijn blogs ook snel op, blogpost van vorige week staat met verschillende zoektermen al op de eerste pagina zoekresultaten.

Daarentegen ben ik een stuk minder goed in Social _O- Hoe krijg je 31K volgers Stephanie?! Vertel me je geheim! Bedrijfsmatig opbouwen lukt wel, maar persoonlijke accounts gaan niet zo hard.

Heb vandaag weer een column gepubliceerd: Een echte ruiter

Oh dat is echt nice Lauwtje! Steek je er veel tijd in of valt dat mee?

Hihi 31K bedoel je? Dat is niet een truc hoor. Dat zijn wel echt een aantal dingen: elke dag minimaal 1 post. zorgen voor de juiste hashtags en deze regelmatig updaten. Spelen met locatietags. Stories hashtags en locatietag meegeven. Super veel reageren op andere accounts en natuurlijk ook op je eigen posts actief meepraten.Participeren in verschillende groepen op Instagram, zo houd je contacten warm en kan je een vaste groep volgers creëren. Deze zijn een belangrijke basis om je post in 'uitgelicht' te krijgen.

Want uiteindelijk is mijn missie iedere post in Top Hashtags en uitgelicht te krijgen. Want daar bereik je potentiële volgers.

Het is wel een beetje een hobby van mij hoor, je moet er wel een beetje gek voor zijn om al deze dingen dagelijks te doen. Aan de andere kant geeft het mij ook weer energie, ik ontmoet veel leuke mensen met dezelfde hobbies en dat wat ik op mijn persoonlijke account leer is mooi meegenomen voor mijn werk ;) .

Leuke blogpost trouwens, ik moest stiekem wel een beetje lachen :D !

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 22:16

Bedankt voor de antwoorden allemaal!

Wat een leuk filmpje, Stephanie! Ik ga, denk ik, ook de filmpjes over de paardenmelkerij, de maagzweer en het aanleren van 'kusje' nog kijken.

Edit: En de filmpjes over het inrijden van Qupido.
Pas toen ik op de filmpjes klikte en de omschrijving las, had ik door dat dit filmpjes zijn die gaan over het inrijden van een paard en niet 'zomaar' rijfilmpjes van een nieuw (bijrijd)paard zijn. Dat komt uit de titels van je filmpjes niet zo naar voren. Ik wist niet wat je onder basis training verstond. En ik wist ook niet dat Qupido een jong paard is, dat je aan het inrijden bent.
Misschien kun je een term als 'paard beleren' in de titel zetten? Ik denk dat je dan veel sneller casual rondsurfende Youtube-kijkers vangt. Zien hoe een paard wordt beleerd is erg interessant.

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 22:23

31K volgers bedoelde ik inderdaad + 1 :) ik ben je ook gaan volgen.

Mooi dat je wel een beetje moest lachen: dan is mijn missie geslaagd ;)
Aan alles wat ik publiceer heb ik wel veel tijd besteed, ik wil waardevolle content publiceren.
Dat je verschillende dingen hoort over SEO kan wel kloppen, het algoritme van Google is a. niet bekend. En b. verandert waar je bij staat. Maar de basis blijft hetzelfde; goede content.
Als je vragen over dingen hebt mag je me gerust een bericht sturen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 23:43

Stephanie schreef:
Leuke start, heb ze even gelezen. En ik ga die docu ook even opzoeken :)) O:)

Bedankt! :D Ben benieuwd wat je ervan vind :)

Leuke column inderdaad Lauwtje, heerlijke schrijfstijl!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 01:13

Nog een vraagje trouwens, ik begrijp uit veel van jullie posts dat jullie het prettig vinden als mensen op een vast moment posten of uploaden omdat je dan weet wanneer je terug kan komen voor een nieuwe post. Mij persoonlijk maakt dit niet uit omdat ik alle blogs die ik leuk vind om Bloglovin' volg en posts dus toch wel te zien krijg. Maar een aantal van jullie weten dus uit je hoofd welke blogs wanneer posten en gaan dan naar de blog zelf? Knap hoor, haha, ik doe het je niet na :') Ik gebruik Bloglovin' zodat ik dat allemaal niet hoef te onthouden

(Sorry als dit al een keer ter sprake is gekomen :+ )

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 10:07

NienkeV1994 schreef:
Leuke column inderdaad Lauwtje, heerlijke schrijfstijl!

Dank je!

Vaste momenten van posten of uploaden vind ik niet heel belangrijk. Zeker niet op YouTube, dan zie ik de video's toch wel verschijnen in mijn abonnementen lijstje.
Bloggers volg ik vrijwel altijd ook op Social Media en als ze dan een blogpost aankondigen bedenk ik me of ik het interessant vind of niet. De tijd dat ik van blog naar blog ging is een beetje voorbij. Net voordat ik begon met bloggen en toen ik net begonnen was volgde ik een aantal paardenblogs maar het viel me daar wel heel erg op dat er vaak geen structuur was. Dan ging ik naar die blogs en stond er weer niets nieuws, dat vond ik wel vervelend.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:44

Leuk om weer even bij te lezen. Het is zomervakantie en onze zoon heeft 8 weken vrij. Hij is 6 jaar dus ik kan hem niet alleen naar het park sturen :+ . Ik heb ook de prioriteit van mijn blog niet meer zo hoog nu ik meer dan 240 evergreen bogs geschreven heb.

Maar nu, naar aanleiding van een compliment van een van mijn klanten een blog over mijn trainingsmethode die eigenlijk meer een way of life is geworden, vloeide er spontaan een blog uit mijn pen.

One of the biggest compliments I recently received was "I've met a lot of R+ trainers who a very encouraging and positive with their horses but extremely critical of their human trainers. Sandra you walk and talk R+ in all areas - with horses and people "

I was not like this when I still used traditional and "natural" horsemanship methods. What you focus on grows: Positive reinforcement is now my way of life. It truly improved my life for me and all who I share my life with.
How does your way of training effect your life?
Lees de blog hier

Dylana_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 21:53

Hoi! Ik meld me ook even.
Ik heb een youtube kanaal: Horse. TV
Heb 226 abooss. Maak video's over paarden natuurlijk.
Heb zelf een eigen paard. Zyalda :)
En nog 2 verzorg shettjes.
Maar ik word echt inspiratie loos......
Iemand leuke tips voor video ideeën?
( Heb nog niet echt wat doorgelezen hier dus zal ik maar eens doen vast wel meer mensen die ideeloos zijn) :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 22:04

Ik merk wel dat nu ik weer meer op instagram en facebook doe, maar ook meer lokaal tag en de locale hashtags gebruik(dus echt de stad waar ik in woon, de plekken waar ik kom en waar de foto's gemaakt zijn) dat er meer traffic is op de social media en dat zie ik toch ook weer terug in de statistieken op m'n website.
En, wat ook een hele goede is, is CommentLuv op Wordpress installeren en ook bij andere bloggers reageren op hun blog. Dan moet je alleen wel de tijd hebben om het te lezen en er ook daadwerkelijk inhoudelijk op reageren, niet alleen maar 'oh cool' want dat is een beetje lame en obvious :+

Qua paardenvlogs/blogs heb ik niet echt tips, ik ben sowieso niet bekend met vloggen en ook iets te lang uit de paarden om daar echt iets zinnigs over te zeggen :')

http://kaboutermama.nl/blij-dat-ik-niet ... anger-was/
M'n blog van vandaag wordt wel goed gelezen en ontvangen, maar ik moet zeggen dat ik het soms ook fijn vind om de boel een beetje op te ruien door even een iets pittigere mening er doorheen te gooien, dingen te zeggen die eigenlijk niet echt 'sociaal geaccepteerd' worden maar tja, als het m'n mening of m'n gedachte is.. :+ Soms is dat wel goed, een klein beetje op een gevoelig punt prikken tijdens het bloggen, als je maar wel de grens weet en niet onnodig kwetsend of haatzaaiend wordt natuurlijk, maar dat geldt voor alles in het leven :')

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 11:01

Zijn het aantal comments omhoog gegaan bij jou na het installeren van Commentluv? Ik heb zelden reacties op mijn website, als ik reacties krijg is het op Facebook. Vind weinig reacties ook niet erg, ben net zo blij met een like-je en eigenlijk ook al tevreden met een website bezoeker.

@HippoLogic, negative nancy over here heeft weer even een eye-opener gekregen. Thanks!

Ik heb zelf deze week een blogpost geschreven over Biotine, inclusief voor en na foto's van het gebruik er van. Het duurt een paar maanden voordat je zo'n artikel dan kunt schrijven, maar dan heb je ook wat :Y) Voor de liefhebbers: [Voeding] Biotine voor paarden

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:12

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 12:53

Oh wat een leuke blogs komen weer voorbij, heb ze even opgeslagen om ze te lezen.
Heb mijn blog ook weer wat beter op gepakt, is ook niet dat ik geen inspiratie heb.. meer de tijd om het uit te werken ect.

De mensen die ook vragen om tips en inspiratie; kijk naar wat jij wilt delen en niet waar er misschien vraag naar is. Voor mij doe ik bloggen in eerste instantie voor mezelf en hoop ik daarmee mensen om mij heen te inspireren om ook meer en serieus met hun shetlander aan het werk te gaan ipv als grasmaaier en maatje te gebruiken :) .

Wil vandaag mij ook verdiepen op gebruik van instagram, is voor mij helemaal nieuw, maar lijkt mij een erg leuk medium om wat meer foto's van het dagelijks gebeuren op te plaatsen.

oh en voor de liefhebber, mijn nieuwe blog over onze deelname aan de SMR-wedstrijddag.

@lauwtje, ik lees jouw blogs zeker met plezier! Probeer zelf ook wel eens af te sluiten met een vraag om reactie meer uit te nodigen, maar valt vaak niet mee. Via fb reageren mensen al wel iets eerder.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:07

Iemand sprak over bloglovin. Dat gebruik ik niet meer, voor mij was het niet meer zinvol. Door Facebook goed te gebruiken ging het beter en is mijn blog echt aan het groeien!

Heeft er iemand hier een instagram account om blogs te promoten? Ik weet dat ik een wat beperktere doelgroep heb in vergelijking.

Ik merk dat ik het lastig vind om sommige dingen op internet te gooien, bang voor het oordeel van een toekomstig werkgever misschien? Hoe doen jullie dat?

Ik heb nog een hele reeks blogs die ik hier nog niet heb gedeeld, schrijf inmiddels 3x per week.Dus bij deze mijn laatste artikel. Je kunt altijd wel even verder kijken :P

Wat zorgt voor mijn vrijheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:52

Lauwtje: het aantal comments zijn niet zozeer omhoog gegaan, maar wel merk ik door tijd te investeren (blogs te lezen en zelf reacties achter te laten die daadwerkelijk ergens op slaan) en daar m'n laatste blogpost aan te koppelen dat er wel duidelijk meer clicks en dus bezoekers zijn. Ik krijg nu wel iets aan comments, maar dat is heel wisselend en ligt heel ver uit elkaar; de een is heel lovend over m'n blogs en de ander wil me alleen maar wijzen op het feit dat ik het wellicht helemaal verkeerd bekijk allemaal.

Tja, dat kan natuurlijk, daar is het een persoonlijke blog voor :+

Ik weet niet hoe dat is met paardenblogs, maar met moederblogs komen er blijkbaar hormonen los: they love you or they hate you blijkbaar :')

Maar ik blog nog steeds voor mezelf, niet om er wat aan te verdienen en ik vind het stiekem ook wel leuk om een kléin beetje te prikken en wakker te schudden, met een knipoog en een busje zout wel :')

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:24

Ik ben een beetje op bloglovin aan het rondkijken en het ziet er best bruikbaar uit. Zijn er alleen blogs in het Engels te vinden of is er ook Nederlands publiek.

Wij zijn nog op zoek naar 'testers' voor de website (www.metiso.nl), mensen die graag willen kijken of alles goed werkt en ons feedback kunnen geven. We hebben een puntensysteem op de website waarmee gebruikers 'beloond' worden voor hun activiteiten, op het forum, met hun blogs, door te reageren op blogs van anderen of door simpelweg posts te lezen. Je punten kan je vervolgens gebruiken in de webshop of je kan ze doneren aan een goed doel. Op het moment hebben we helaas nog meer twee goede doelen dus als je iemand met een stichting weet die mee zou willen doen horen we het natuurlijk graag.

Indirect kan je zo dus ook bloggen voor een goed doel! Alle punten die je met je blog of met andere activiteiten verdient kan je doneren aan je favoriete goede doel. Als er een leuk bedrag verzameld is maken we deze uiteraard over naar het goede doel (1000 punten = 1 euro).
Je bestaande blogs mag je uiteraard ook delen met links etc.

Eind volgende week willen we de 5 meest actieve gebruikers belonen met Washbar shampoo's en andere verzorgingsproducten. Aangezien we nog bijna geen gebruikers hebben is er een grote kans dat je erbij zit. :P

We wilden met onze website een keer iets anders doen, geen clickbait en geen ultra seo optimalisatie waar je 400 keer hetzelfde woord vindt. Gewoon een eerlijke website zonder random reclame overal voor mensen die leuke dingen willen lezen en tegelijkertijd goede doelen kunnen steunen.

Geen idee of er hier mensen zijn die willen helpen, we zouden het zeker leuk vinden!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:31

Lepeltje schreef:
Ik ben een beetje op bloglovin aan het rondkijken en het ziet er best bruikbaar uit. Zijn er alleen blogs in het Engels te vinden of is er ook Nederlands publiek.

Ik volg alleen maar Nederlandse blogs via Bloglovin, dus ze zijn er zeker wel. Merendeel is wel Engels. Nederlandse paardenblogs heb ik ook nog niet echt gevonden op Bloglovin op 1 na, volgens mij is het wel met name Nederlandse beauty, fashion en lifestyle bloggers die op Bloglovin zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:52

bloglovin heb ik zelf wel en soms klik ik zelf daardoor ook wel eens op de blog van een ander, maar denk dat dat ook gewoon nog niet echt 'in' is op 't moment.

Had van de week een 'aanbod' van een of ander kindermerk. Of ik hun winkel (duitze Amazon winkel) bij andere moeders wilde promoten en de eerste 5 die dan bestelden kregen dan hun geld terug, maar dan alleen als ze via paypal betaalden.

Heb ze even uitgelegd dat 1) ik niet helemaal begrijp wat er voor voordeel voor mij is :+ 2) dat nederlandse moeders eigenlijk amper op amazon kopen en al helemaal niet in het duits en dat 3) ik niet degene ga zijn die dan de communicatie gaat doen wanneer ze besluiten om het geld niet terug te storten. Daarna kort uitgelegd wat in nederland wel lijkt te werken (bol.com en give aways/reviews voor exposure) en toen kreeg ik alleen maar terug 'you mean giving stuff away for free?' dus nog een keer uitgelegd hoe en wat, en dat dat met instagram en de juiste hashtags etc best wat kan doen.

Niks meer terug gehoord, zelfs geen bedankt voor de moeite ofzo. :+
Ze hadden namelijk kopers op amazon nodig die dan ook een review achter laten zodat hun producten hoger in de lijst komen als mensen iets zoeken. Dus daarom moest ik maar even moeders gaan zoeken die dan dingen bij hun kwamen kopen. Ja doei. Dan ben ik de lúl als iets niet goed is of als ze niet terug betalen ofzo... hell no. :+

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:04

Hallo ik meld mij ook. Ik lees al een tijdje met jullie mee ( en lees ook zo nu en dan jullie blogs of kijk een vlog) en schrijf geregeld op mijn blog.

Http://www.happymamalife.nl

Ik blog over eigenlijk alles wat ik kwijt wil o.a. over ons leven in Hongarije en alles erom heen. ( we zijn bezig ons huis op te knappen zodat we er kunnen gaan wonen), kinderen en alles wat erbij hoort, hobby's(Die heb ik genoeg;)), tips en alles wat mij bezig houd.

Elke woensdag komt er een nieuwe blog online al schrijf ik de laatste tijd er minimaal twee per week. Ik ga even kijken of ik dat volhoud en als dat zo is ga ik 2 of 3 keer per week op een vaste tijd posten.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 21:35

Vraagje, wie oh wie is er handig met wordpress codes en het aanpassen van thema's?

Wil een zijmenu wat nu rechts staat aan de linkerkant hebben... Maar het lukt niet..