Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:29

Roosch schreef:
Ik heb sinds kort ook Ali ontdekt. :D

Momenteel in afwachting van 5 bestellingen waarvan er 2 zo langzamerhand wel mogen komen.

Wat ik alleen niet snap is.. Hoe kun je snel zien hoelang een verkoper nog de tijd heeft voordat de tijd verstreken is?

Bij je bestelling

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 23:33

Ik heb vandaag 2 glasplaatjes voor mobiel ontvangen samsung s6 en s5 maar nu is die van de s5 al beschadigt.
Zouden jullie dit melden?
Hij was maar €0.77 dus gaat me niet om het geld zelf ik bestel er wel een paar extra maar ben benieuwd of jullie hier iets mee zouden doen.
Ik kan wel engels maar ook niet heel goed dus geen zin in moeilijk gedoe zoals ik soms wel eens voorbij zie komen.

Afbeelding

Fenneeee

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:20

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het kopen van sneakers ? de prijs van de sneakers zit onder de 20 euro. Hoe groot is de kans dan dat ze eruit gepikt worden bij de doane ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:23

Tot 22€ kun je import-kostenvrij kopen. Dat geld ook voor sneakers. Als je echt hele duidelijke namaak sneakers koopt (dus behoorlijk echt lijkende nikes bijvoorbeeld) kan het volgens mij wel zijn dat ze eruit gepikt worden bij de douane..

Ik heb pas schoenen besteld en kwamen zonder problemen binnen, maar het was geen overduidelijke namaak, dat scheelt.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:25

Dat zou bij deze schoenen dus wel het geval kunnen zijn. Misschien waag ik de gok wel, dan zijn de kosten die erbij komen iets van 23 euro toch ?

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:40

Als je namaak besteld kun je een boete krijgen, een boete van 500 euro is niet abnormaal :=

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:40

Dames, letten jullie er op dat namaak niet besproken mag worden! Doe dat even per pb ipv hier!

Heb een flinke wish list inmiddels, misschien dit weekend maar weer eens bestellen.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:41

Ze zijn er ook weer af :') ik ga wel gewoon naar de schoenen winkel weet ik ook zeker dat ze goed zitten

Oh okee dat wist ik niet ! Sorry daarvoor.

Mijn moeder vraagt of ik handel met China er blijven maar pakketjes binnen komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:43

:') dat heb ik iedere keer als ik naar 't cigo punt ga voor m'n tjai-na pakketjes.. Die vrouw iedere keer 'als je hier ali weghaalt dondert het pand in elkaar, zoveel pakketjes van ali liggen hier' :')

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:48

Belasting is binnen, dus ik kan bestellen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 10:35

MarliesV schreef:
Dames, letten jullie er op dat namaak niet besproken mag worden! Doe dat even per pb ipv hier!

Heb een flinke wish list inmiddels, misschien dit weekend maar weer eens bestellen.

Kijk, ik snap dat je hier niet moet gaan bespreken hoe tof je nieuwe kloongympen zijn. Maar ik neem toch aan dat men mensen hier wel mag waarschuwen dat je geen namaak mag importeren en wat de gevolgen kunnen zijn? Zou wel absurd zijn als zelfs dat niet mag hier.... :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 12:44

Waarschuwen mag wel, maar er werden ook geregeld merken besproken en dat mag niet omdat merkspullen bij aliexpress (vrijwel) altijd namaak is.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 13:47

Ik wil iets kopen van 26 euro, krijg je daar zeker weten kosten overheen? Of moet je er echt uit gepikt worden? En hoeveel kost dat?

Het scheelt wel dat het uit meerdere delen bestaat, dus zou evt ook nog het ene deel bij de ene kunnen kopen en dan het andere deel ergens anders... Maarja dan zul je zien dat het ene deel heel snel komt en ik op het andere 2 maand moet wachten :+

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 13:50

Daphne__ schreef:
Ik wil iets kopen van 26 euro, krijg je daar zeker weten kosten overheen? Of moet je er echt uit gepikt worden? En hoeveel kost dat?

Het scheelt wel dat het uit meerdere delen bestaat, dus zou evt ook nog het ene deel bij de ene kunnen kopen en dan het andere deel ergens anders... Maarja dan zul je zien dat het ene deel heel snel komt en ik op het andere 2 maand moet wachten :+

Het kan :) als het gebeurt 13E inklaringskosten en dan nog een percentage BTW over het bedrag dat aangegeven is.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 14:36

safina schreef:
MarliesV schreef:

Kijk, ik snap dat je hier niet moet gaan bespreken hoe tof je nieuwe kloongympen zijn. Maar ik neem toch aan dat men mensen hier wel mag waarschuwen dat je geen namaak mag importeren en wat de gevolgen kunnen zijn? Zou wel absurd zijn als zelfs dat niet mag hier.... :')

Er zit verschil in of je dingen letterlijk hier neer zet zoals de post van Gast3289 over hoesjes en de gehele benaming er bij enz. Of dat je waarschuwt voor nep.

Dus wat mag niet:
Oh ik heb van die mooie nep Nikes gezien voor 25 euro....

Wat mag wel:
Pas op voor goedkope schoenen, goedkoop is bijna altijd namaak.

Snappie :+ ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 14:43

Excuus. Wist ik veel dat dat niet mocht. Zal een modje wel te vragen het te verwijderen en volgende keer de volle 142 pagina's doorlezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:26

Afbeelding
Weer een hele goeie ali-ervaring! Van die opvouwbare boodschappentasjes :D

Waren nog idioot snel ook trouwens, 4 mei besteld en nu al in huis, gewoon aan de deur :D mij ontgaat de logica inmiddels :')

Afijn, ik ben blij :D nu alleen nog wachten op een dispute tot die gesloten wordt en op schoonmoeders gympen en dan is alles binnen :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:35

Linkje van de tasjes?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:36

Anoniem schreef:
[ [url=m/hJBQWH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waren nog idioot snel ook trouwens, 4 mei besteld en nu al in huis, gewoon aan de deur :D mij ontgaat de logica inmiddels :')

Afijn, ik ben blij :D nu alleen nog wachten op een dispute tot die gesloten wordt en op schoonmoeders gympen en dan is alles binnen :)

Die zijn tof!

Ik ben opzoek naar een telefoonhoesje voor mijn vriend, zag al hele leuke staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:36

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:54

Anoniem schreef:
Keet schreef:
Linkje van de tasjes?

http://s.aliexpress.com/uuqeeuQr

Vind ze flink aan de prijs. Koop zulke zakjes altijd voor een euro bij de blokker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:56

Hier hebben ze alleen de saaie tasjes :') nu heb ik in ieder geval iets vrolijks en ik heb standaard te weinig tasjes mee met boodschappen doen, dus deze gaan makkelijk mee in m'n tas :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:12

Oeh leuk die tasjes, ga ik ook eens voor kijken.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:56

Anoniem schreef:
[ [url=m/hJBQWH.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat is de kwaliteit van de tasjes? kan er wel een fatsoenlijk pak/fles drinken in of scheurt hij dan?

ik heb nu hele stevige uit portugal waren ook wel €4 per stuk, maar wil er wel wat bij hebben haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 17:59

Ik ga ze morgen denk ik uitgebreid testen, heb ze net pas binnen dus nog geen boodschappen ermee gedaan :') zo op het oog zijn ze wel stevig ja!