Ik was in de stad en keek en toen stonden er ineens allemaal melk checks van winkels die anders nooit meedoen. Dus gelijk rondje assen gemaakt. 4 checks gedaan en allemaal goedgekeurd! Weer 10,50 vandaag
Goeie vraag! Zag wel dat jij en Dinniej goed bezig waren geweest! Keek net even op de website naar mn verdiensten namelijk. Meteen uit laten betalen, nu na 4 maanden 322 euro verdiend
Goeie vraag! Zag wel dat jij en Dinniej goed bezig waren geweest! Keek net even op de website naar mn verdiensten namelijk. Meteen uit laten betalen, nu na 4 maanden 322 euro verdiend
Jemig, ik ben nu 2 maanden bezig en zit op 40 euro, tijd om te verhuizen
Hoipiepeloii
Geplaatst: 18-05-13 20:42
Ik laat uitbetalen bij 100euro. Doe echt niet heel veel checks hoor! En ook regelmatig een week niks of ik heb soms geen zin Volgens mij heb ik 3 euro verdiend aan jou Suus en 4 aan Dinniej
Mijn laatste betaalde opdracht die ik heb gedaan was op 4 mei.... Ik ben nooit echt in de buurt van opdrachten en meestal moet ik al snel een dikke 10km fietsen voor een opdracht, laatst was alles ineens plop weg Ik ga binnenkort weer naar school, stage en werk dan kom ik ook heel Nederland door dus dan ga ik dr weer hard tegenaan