HippoLogic schreef:Leuk dat je ook wilt gaan bloggen. Het is heel gemakkelijk, het moeilijkst is een naam verzinnen meestal.
Verzin een naam voor je blog
Bedenk op welk platform je wilt bloggen. Ik vind WP (WordPress) het best, http://www.wpbeginner.com/blog/
Maak een 'About me' page
Start!
Tip: schrijf ongeveer 5 blogs voor je je blog gaat promoten. Als je nog niets hebt, of alleen een About Me page dan gaan lezers weg en komen niet meer (snel) terug. Als je ze gelijk de 1e keer al 5 of meer blogs kun aanbieden weten ze je schrijfstijl, ze weten of jouw onderwerp interessant is om terug te komen, ze hebben gelijk wat leuks te lezen bij het eerste bezoek.
Bedenk hoevaak je wilt bloggen. Als je het belangrijk vindt om veel (vaste) lezers te krijgen dan is dat het gemakkelijkst op te bouwen met een vast aantal dagen/vaste dag in de week waarop je publiceert. Bv op maandag. Dan weten jouw lezers dat ze naar de maandagen uit kunnen kijken. Dat werkt beter dan 3 dagen per week en dan 2 weken niets en dan weer een blog. Als je in een week veel te schrijven hebt, kun je je blogs inplannen voor publicatie.
Ik ben benieuwd naar je blog!
Super bedankt voor je reactie!
Ja een naam is best lastig.. Maar je moet ook een domein kopen toch of hoeft dat niet ? XD