Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:25

marlonFloris schreef:
Linkje voor de jurk. Heb de witte met neon veertjes

http://s.aliexpress.com/mYvQFjUZ

Wauw.. Super leuk!!! Hoe valt ie? En qua lengte?

Heb je er lang op moeten wachten? :o

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:25

XRosalieee schreef:
Hee ik heb inmiddels 2 van de 3 bestellingen binnen, maar mijn screenprotector haalt de randjes niet. Wat moet ik nu doen?

En bij mijn horloge kreeg ik een bericht van de seller dat hij het anders ging verzenden en dat ik dus geen tracking number kreeg en dat als ik alvast 5 sterren gaf, een extra cadeautje kreeg.

Dit is mijn eerste keer bestellen, dus ik weet niet echt zo goed wat ik moet doen :o

Niet doen!
Je kunt pas feedback geven wanneer je aangeeft dat je bestelling binnen is, dat gedaan, krijgt de verkoper zijn geld van Ali en eindigt jouw kopersbescherming!
Feedback naar onderen bijstellen kan ook niet, dus mocht het uiteindelijk binnen komen en toch tegenvallen...
Daarbij bestellen velen op basis van de gegeven feedback, dus als dat allemaal valse 5 sterren zijn..?
Ik zou mijn bestelling annuleren :o

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:29

Ja ik dacht ook dat ikdan moest aangeven dat het er was, ik wacht nog even en anders ga ik het annuleren
Edit: de advertentie is nu ook verwijderd

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:58

Debbie schreef:
marlonFloris schreef:

Wauw.. Super leuk!!! Hoe valt ie? En qua lengte?

Heb je er lang op moeten wachten? :o

Het is wel een dunne stof dus je moet er wel een hempje of huiskleur ondergoed onder dragen.
Qwa lengte valt hij bij mij net boven de knie en pasvorm is goed aansluitend.
Ik ga er denk ik nog wat bestellen, voor dat bedrag is het nog eens leuk. Heb hem de 9e besteld en de 17e was hij al binnen dus heel snel.

geerte

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:53

Ik heb ook een keer zo'n jurkje besteld en ze zijn inderdaad erg fijn. Maar ik ben wat voller en bij mij valt hij toch iets korter dan net boven de knie.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:29

Anoniem schreef:
Hier ook idd regelmatig, niks geks aan, geen dingen moeten bijbetalen ofzo :)

Hier weer een luiertas (5 delige set) binnen, erg netjes en ook binnen 2,5 week in huis!

Heb je een foto van de tas? :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:36

Ik zou ook zeker geen 5 sterren geven bij voorbaat!

Mijn eerste bestelling gedaan op 29 maart is nog niet binnen.. Hij was al wel verzonden en heeft hier op het postkantoor gelegen maar ik heb daar nooit bericht van gehad dus is hij 3/4 weken geleden retour afzender gegaan en de verkoper zegt dat hij hem tot op heden nog niet ontvangen heeft. Buyer protection is verlopen dus bij deze bestelling vrees ik dat ik kan fluiten naar mijn trui of geld..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 08:04

Die had je dan ook moeten verlengen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:58

obelix schreef:
Anoniem schreef:
Hier ook idd regelmatig, niks geks aan, geen dingen moeten bijbetalen ofzo :)

Hier weer een luiertas (5 delige set) binnen, erg netjes en ook binnen 2,5 week in huis!

Heb je een foto van de tas? :)

Afbeelding

Afbeelding

En dr zit nog een bijpassende verschoonmat bij :) met een grote en kleine tas dus was heul blij :D

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:05

marlonFloris schreef:
marlonFloris schreef:

Het is wel een dunne stof dus je moet er wel een hempje of huiskleur ondergoed onder dragen.
Qwa lengte valt hij bij mij net boven de knie en pasvorm is goed aansluitend.
Ik ga er denk ik nog wat bestellen, voor dat bedrag is het nog eens leuk. Heb hem de 9e besteld en de 17e was hij al binnen dus heel snel.

Wat voor maat heb je gekozen? Je eigen maat of groter?

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:40

Mijn eigen maat :)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:31

Door dit topic laatst voor mijn nieuwe mobiel hoesjes besteld en geheugenkaart. Waren binnen 2 weken binnen. :D
Mijn ouders hebben zondag een ipadpro gekocht en de hoes koste daar €129,= :oo
Heb ze maar gezegt dat ik die wel op een andere manier kan bestellen. En ja hoor €10,85 via aliexpress :):)
Hopelijk komt deze snel binnen.

Voor onze dochter veel frozen jurkjes besteld en deze kwamen ook met een twee weken aan.

Qua pakket ophalen bij een postkantoor is nieuw zei de dame van het postkantoor. Voor alle post en pakketjes uit het verre oosten moet je tegenwoordig voor tekenen en die gaan daarom rechtstreeks naar get postkantoor en het ophaalbericht bij jou in de brievenbus. Let op. Je moet wel een ID laten zien.

Enige miskoop tot nu toe is een voetopmeter.....die geeft totaal andere maten aan. Ik met mijn 42,5 heb volgens dat stomme ding maat 45 :') whihihihi

Nikkii026

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:40

Dat van de pakketjes ophalen ligt er aan waar je woont geloof ik.. ik heb in het begin ook m'n pakketjes moeten ophalen, maar komen al een hele tijd gewoon met de pakketdienst..

Vandaag m'n telefoonhoesjes binnen.. vind ze echt te grappig gewoon :')
Afbeelding
Ze hebben onder waar je de oplaadkabel en oortjes in steekt ook een stukje zitten die je erin kunt doen, tegen stof en vuil, vet handig :D

Wacht alleen nog op een bikini op het moment.. Het gene waar ik het meest nieuwschierig naar ben komt natuurlijk weer als laatste.. :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:42

Hier nog steeds met geduld aan het wachten. Site geeft nog steeds 07 mei aan. Ben erg benieuwd hoelang het nog duurt én of ie nou met boot of vliegtuig is.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:46

Nee. Het ophalen ligt aan de verzendmethode en de t&t code. Bepaalde code gaat direct naar het ophaalpunt. Andere komen gewoon met de post of pakketbezorger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:49

Nu alleen nog wachten op m'n boodschappen tasjes (van die opvouwbare in allerlei printjes <3 ) en schoenen voor m'n schoonmams.

Inmiddels 1 dispute keurig afgesloten (uiteindelijk toch geld terug, wel met de vraag of ik, mocht het binnen komen, alsnog wil betalen wat ik dan ook doe en heb aangegeven te doen) en zonder gebedel om 5 sterren. Die heb ik dus, ondanks dat het pakje niet aan is gekomen, wel 5 sterren gegeven.

Maar de andere stickerverkoper kan ik inmiddels wel wurgen. Krijg telkens hetzelfde kútverhaal dat ik geduld moet hebben en m'n eigen schuld is als het niet aankomt, terwijl het pakket ook in china niet eens te tracken is, verkoper was laat met versturen en nu blijft ie iedere keer m'n buyers protection verlengen. Prima, maar ik blijf gewoon een dispute openenen hoor. Maar die kan ik dus wel schieten. Wordt ook wel behoorlijk uhm, aso te woord gestaan. :=

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:52

gebruiken ze altijd het post nl punt??

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:57

voor zover ik weet wel.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 15:59

Mag ik me hier ook komen melden, hier thuis zijn wij verslaafd aan bestellen bij ali.
Er zit nu ook een grote bestelling van ruim €40 tot €60 euro aan te komen! *\o/*

Nikkii026

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:19

Voor hoeveel producten? :')

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:21

Uhm 7 tot 10 producten :p

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 17:10

Ik heb nu te maken met een verkoper die zelf de purchase protection liet verlopen.
Ik had om verlenging gevraagd en kreeg er geen reactie op en nu is het ineens van 'ja sorry dat dit gebeurde, je moet 30 dagen langer wachten en de dispute verwijderen en ik ga je dan pas een refund geven'.
Heb hem maar even vriendelijk verteld dat die dispute open blijft staan en dat hij me gewoon gaat terugbetalen, tenzij hij heel graag een lage feedback wil en gezeik met aliexpress. }>
Ik heb immers die verlenging aangevraagd van de purchase protection en hij heeft dat gewoon laten verlopen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:05

Ik heb sinds kort ook Ali ontdekt. :D

Momenteel in afwachting van 5 bestellingen waarvan er 2 zo langzamerhand wel mogen komen.

Wat ik alleen niet snap is.. Hoe kun je snel zien hoelang een verkoper nog de tijd heeft voordat de tijd verstreken is?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:08

Dank je wel Gast3289! Leuke tas hoor! :j

Hier ook weer t ea onderweg,hoesje voor Mn telefoon en schoentjes voor Mn mini. ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:09

Ik zit nu te wachten op een bikini, omslagdoek, 2 muurstickers en een jurkje. Hoop dat in ieder geval 3 van de 5 voor mijn vakantie binnen zijn! (en passen..)