Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
merrylegs schreef:Kir_Ples schreef:Ja die kerel bij die Agnetha heeft zo'n hartje, maar daar kan je geen opdrachten doen dat kan alleen bij Agnetha en die heb ik al gedaan maar nog blijven mijn quests weg. Ik zit in level 14.
oké. De quests krijg je meestal van agnetha, dat duurt soms inderdaad een paar dagen bij de winery garden. Gewoon elke dag agnetha's blauwe quests doen, en als het goed is, kun je, zodra je een hogere reputatielevel bereikt(liked-popular/popular-admired), bjorn's quest doen. Of krijg je ook geen blauwe quests meer?
Paardengek0 schreef:Hee! Belangrijke vraag!:
Als je voor de eerste keer starrider word (in mijn geval 3 maanden) krijg je 400 sc aan het begin. Krijg je die 400 sc ook als je voor de tweee keer 3 maanden sr word?
Ik hoop overigens dat ik gauw antwoord krijg, want dan ga ik nieuwe sr kopen!
Paardengek0 schreef:Hee! Belangrijke vraag!:
Als je voor de eerste keer starrider word (in mijn geval 3 maanden) krijg je 400 sc aan het begin. Krijg je die 400 sc ook als je voor de tweee keer 3 maanden sr word?
Ik hoop overigens dat ik gauw antwoord krijg, want dan ga ik nieuwe sr kopen!
dieseliris schreef:heb ik met een level 11 paard kans op de race (tegen anderen) die kampioen races te winnen?
(ik ben level 9 mijn paard 11 en ik ben geen sr dus kan niet springen)
ladyflame schreef:dieseliris schreef:heb ik met een level 11 paard kans op de race (tegen anderen) die kampioen races te winnen?
(ik ben level 9 mijn paard 11 en ik ben geen sr dus kan niet springen)
ja waarom niet? heb zelf met lvl 6 en paard lvl 6 een keer gewonnen. iedereen heeft kans.
lees net dat je niet kan springen; dan maak inderdaad erg weinig kans om te winnen