Ik heb twee invites pas verkocht via MP voor €10,- per stuk Had er ook 3 te vergeven toen ik lvl 5 werd, dus nog één over. Die zet ik over een tijdje wel weer te koop
Twee babyvoeding checks gedaan, nu ff kijken of ik een derde kan doen. Zou leuk zijn om 15 euri te verdienen vandaag
Bij mij is de babymelkcheck nog steeds niet gekeurd....
Mars
Geplaatst: 17-05-13 10:48
vonneke schreef:
Verkocht? Is dat wel de bedoeling?
Meerderen die dat doen Heb een paar keer een invite weggegeven aan mensen die zich hier meldden zonder intro met de vraag 'mag ik een invite van iemand'. Dan wilde ik ze best de kans geven en vervolgens zag je ze niet meer. Nu je een deel van de verdiensten meepikt van degene aan wie je de invite geeft wil ik wel graag dat ze goed gebruikt worden. Werkt tot nu toe best goed!
Hoe werkt dat dan Mars? Als iemand de invite goed gebruikt die je weggeeft?
Als zio iemand lvl2 haalt krijg je €2,- en daarna 3% van alles wat diegene verdient. Dus je wilt dan graag actieve mensen zodat je er zelf ook iets aan hebt
Ik heb net in de pauze nog even een babymelk check gedaan en die is ook weer goedgekeurd Ook net mijn Roamler spaargeld opdracht ingestuurd. Morgen ga ik naar Fantasy Island dus kan ik niets doen.
Wilde gister in de pauze ook wel chips doen in het winkelcentrum. Heel erg balen dat die pas om 3 uur gedaan konden worden!!
Als alle opdrachten ineens weg zijn en later weer terug kan het ook zijn dat de opdracht teruggeroepen is omdat hij te onduidelijk bleek te zijn om uit te voeren of niet de gewenste resultaten gaf op wat voor manier dan ook.