Snowgirl38 schreef:Yes eindelijk 10 gevonden,nu weer verder en me niet gek laten maken door 11 Ik zoek nog steeds een tip voor de beginletter
Heeft iemand misschien een héle duidelijke tip voor me voor 5?Ik heb er al 2 gekregen, maar zelfs daarmee lukt t niet En ik wil toch graag verder
Ik zit ook nogsteeds vast bij vraag 2heb vanalles geprobeerd maar kom niet achter waar die / voor dienen moet!blik blikjelik likjekop kopjeblik blikje
zulke puzzels als deze zijn volgens mij niet voor mij weg gelegt!! Zit weer vast nu bij 5Snap die laatste zin niet!hugo zal blij zijn jou...
Wil iemand mij bij 4 helpen Ik kom er echt niet meer op , ik heb het geweten hoor,maareh nu niet! Wil iemand echt aub helpen!!
Ben bij 17 maar ben bang dat ik alleen ben Voor hints van andere kan je me pben aub wel ook onderwerp erbij want ben beetje de draad kwijt
ilikeit schreef:Ben bij 17 maar ben bang dat ik alleen ben Voor hints van andere kan je me pben aub wel ook onderwerp erbij want ben beetje de draad kwijtNou bij 17 ben ik nog lang niet,zit me nu blind te staren op dat textieldier maar de eurocentjes willen nog niet vallen
sjakie schreef:iemand nog een tipje voor 11 Ja als je de pagina titel erbij noemt weet ik weer welke het was....