Ik heb daar niet last van, ik ben de hele dag buiten bezig en dan 's avonds online, krijg nog geeneens 1 paard af. Laat staan 2, maar ik gebruik mijn trainingsmolen dan ook niet, want die vind ik teveel energie slurpend en te weinig opbrengst in verhouding tot de hoeveelheid energie die het kost.
Michje
Geplaatst: 31-07-17 22:13
Er komt nog iets om de energie op te laden, maar dat is nog niet gemaakt.
Als je een extra paard erbij koopt kun je die trainen als de energie van de eerste op is. Als je gewoon in de bak rijdt gaat dat best prima. In de trainingsmolen gaat de energie wel erg snel, maar dat is dan waar je voor kiest.
Anoniem
Geplaatst: 31-07-17 22:16
Ik heb de trainingsmolen ook in gebruik maar dat loont niet. In de bak krijg je 50 punten en dat duurt 3 minuten of zo. De trainingsmolen geeft slechts 70 punten in meer dan 70 minuten. je kunt wel 2 paarden tegelijkertijd trainen maar in de bak trainen loont meer dan de trainingsmolen.
Als mijn paarden veel energie hebben gebruik ik de molen wel. Ik zet dan een deel van de paarden in de molen en train er vervolgens één in de bak (dat kan tegelijk als je eerst de molen doet). Zodra de energie laag is train ik alleen verder in de bak.
Ik heb ook nog geen enkele keer de energie op gekregen. Ben verspreid over de dag online on even te trainen of een wedstrijd te doen, maar lukt tot nu toe gewoon prima met één paard
Fortitude
Geplaatst: 01-08-17 10:22
Hallo hee wat is het upgraden van die vereniging belachelijk duur
Ik heb een verenigingsgenoot die tot dusver ook nog niet gelijktijdig online is geweest dus dit is een tikkie kansloos hopelijk snel het geld bij elkaar.
Ik heb me geregistreerd en probeer in te loggen maar dat wil nog nietzo goed lukken :-( Ik krijg steeds de melding dat het wachtwoord of email adres niet juist is