Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vuurneon schreef:Ik snap ook niet dat de mensen die toekijken buiten (en gezellig hutje mutje staan) geen bril opzetten. Zo kun je oogletsel al voorkomen. Ook als toeschouwer kun je verstandig zijn (en dan heb ik het niet over de idioten die doelbewust mensen bekogelen als ze rustig naar het werk fietsen bv). En toch... Heb ik alleen 3 kinderen buiten gezien met de beschermende bril. Waarom is men zo eigenwijs?
Lous schreef:Nee want dan krijg je krassen in je brilglazen en ze blijven niet zitten.
Lous schreef:Nee want dan krijg je krassen in je brilglazen en ze blijven niet zitten.
Meliaforever schreef:Als je het afschaft dan heb je volgens mij alleen mensen ermee die er wel normaal mee omgaan en het leuk vinden om om 12 uur wat af te steken voor de deur. (zoals ik)
Als je het op 1 plek doet per dorp dan moet iedereen naar die plek komen, kinderen mee, mensen weer dronken achter het stuur omdat ze vaak te lui zijn om te fietsen.. Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er met die dieren gebeurt en wat sommige uithalen. Die moeten gewoon flink gestraft worden als ze worden gepakt.
Meliaforever schreef:Als je het op 1 plek doet per dorp dan moet iedereen naar die plek komen, kinderen mee, mensen weer dronken achter het stuur omdat ze vaak te lui zijn om te fietsen..