Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Friso_lover schreef:HAHAHA, nah sorry hoor. Dus mijn kat moet maar afgeschoten worden omdat hij niet binnen wil blijven? Of niet in onze eigen tuin blijft? Ga toch iemand anders irriteren... En ik denk dat als je katten aan een lijntje houdt ze zichzelf ophangen. No way dat onze kat dat toelaat.
Halsbandjes zijn ook troep, in no time hangen ze aan een boom.
Dus ja, ik heb getekend omdat anders ook de gewone katten worden neergeknald. Stelletje debielen.
Daarbij blijft, als iemand wil tekenen is dat mooi, zo niet; eigen keus. Zijn genoeg mensen die wel willen tekenen.

Ayasha schreef:Irma_Maandag schreef:Ik denk dat een jager zijn kogels moet kunnen verantwoorden? Dus 10verbruikte kogels is 10x weten te vertellen waar deze gebleven is? En het afschot wordt sowieso geteld, dus ja, ieder lijkje wordt geteld.
Ja dat moeten ze.
Friso_lover schreef:HAHAHA, nah sorry hoor. Dus mijn kat moet maar afgeschoten worden omdat hij niet binnen wil blijven? Of niet in onze eigen tuin blijft? Ga toch iemand anders irriteren... En ik denk dat als je katten aan een lijntje houdt ze zichzelf ophangen. No way dat onze kat dat toelaat.
Halsbandjes zijn ook troep, in no time hangen ze aan een boom.
Dus ja, ik heb getekend omdat anders ook de gewone katten worden neergeknald. Stelletje debielen.
Daarbij blijft, als iemand wil tekenen is dat mooi, zo niet; eigen keus. Zijn genoeg mensen die wel willen tekenen.
! Lisaterburg schreef:op dit moment werk ik zelf in een dierenartsenpraktijk waar we al een aantal poezen hebben binnen gekregen via de dierenbescherming om te castreren. beestjes worden gevangen, gecastreerd, er wordt een knipje in het oor gemaakt voor herkenning en weer vrijgelaten.
dit zou veel meer moeten gebeuren
Lisaterburg schreef:op dit moment werk ik zelf in een dierenartsenpraktijk waar we al een aantal poezen hebben binnen gekregen via de dierenbescherming om te castreren. beestjes worden gevangen, gecastreerd, er wordt een knipje in het oor gemaakt voor herkenning en weer vrijgelaten.
dit zou veel meer moeten gebeuren
Ayasha schreef:Irma_Maandag schreef:Ik denk dat een jager zijn kogels moet kunnen verantwoorden? Dus 10verbruikte kogels is 10x weten te vertellen waar deze gebleven is? En het afschot wordt sowieso geteld, dus ja, ieder lijkje wordt geteld.
Ja dat moeten ze.
Friso_lover schreef:Kan me totaal niks schelen als iemand last van mijn mening heeft, heb ik ook vaak genoeg van bokkers.
Daarbij is mijn kat er alleen s'nachts uit en slaapt hij overdag. Als hij er snachts niet uit mag is hij overdag niet te houden, mijn behang, banken en gordijnen worden dan niet gespaard.

LadyMadonna schreef:Ik heb katten die lekker vrij rond scharrelen. Ik woon in buiten gebied, en m'n buren zijn er zelfs blij mee, ze vangen nl muizen en ratten. Ja, dat is gecheckt
Beide zijn geholpen.
Als iemand op wat voor manier dan ook last heeft van mijn katten, is dat mijn probleem en niet dat van een ander. Dat moet ik dan dus oplossen.
Stek dat mijn buren er wel problemen mee zouden hebben dat mijn katten in hun tuin lopen, dan zal ik mijn tuin dus kat proof moeten maken dat ze er niet uit kunnen.
Dat is mijn verantwoording, niet die van een ander.