Ja die heb ik net verwerkt hahaHeb bij de hengst netjes vast Gereserveerd staan.. De gene met een baantje,, Wanneer hebben jullie je weeksalaris gehad? Want dan zet ik dat vast in de kalender wie wanneer krijgt
Ja ik weet niet wanneer Laura jullie het heeft gegeven.Wie vindt het leuk om een Kletstopic aan te maken voor het spel?
Nog actieve leden:Floor_x - Hopeful FarmSjors - Van BaalenYasminlove1 - Het Bonte StalletjeTaarss - Majestic Farm
Onderstaande leden hebben salaris gekregen:Floor_x - Hopeful FarmSjors - Van BaalenYasminlove1 - Het Bonte StalletjeTaarss - Majestic Farm
dank je wel.. we hebben alles verdeeld.. Soms kan het misschien wat trager zijn maar ook ik en LisaD hebben onze dingetjes
Even een vraagje: Ik heb me met 4 paarden ingeschreven voor springen, maar nou staat er dat ik al met 4 paarden mee doe. Maar bij de wedstrijden sta ik er nog niet bij...
UITSLAG DRESSUUR WEDSTRIJD VAN 7-5-2013Dressuur wedstrijd uitslag1e - Floor_x - Ebony - B5000 + 4 wp2e - Melissa - Chules - B4000 + 3 wp3e - Loran - Loran - B3000 + 2 wp4e - Melissa - Amour - B1000 + 1 wp