Er zijn trouwens mensen die voor een roamler invite 20 euro durven te vragen via marktplaats

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diaz schreef:Pfff.. ik doe mee met elke wedstrijd die ik kanEn sta hier pas als nummer 9 op de lijst.. balen zeg!
MelanieB schreef:Ach ik voer elke dag om half 5 de honden en sochtends de paarden dus doe wel ff wat haha
[***] schreef:Wellicht ten overvloede, maar willen de mensen op de wachtlijst even goed checken of je:
- Beschikt over een iPhone (3GS of nieuwer)
- Met dataverbinding (dus niet alleen wifi)
- Wel in Nederland woont (Belgen en Duitsers: helaas, er zijn op dit moment alleen betaalde opdrachten in Nederland. Roamler is wel ook net van start gegaan in de UK)
Er zijn daadwerkelijk mensen die me om een invite vragen terwijl ze over een Blackberry, Android-toestel of "ja maar ik heb een iPod Touch met wifi" vragen. In het laatste geval: je hebt niet overal wifi, dus als je eens een opdracht moet uitvoeren in een supermarkt oid dan gaat dat dus niet
Nouks schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom je software van Adobe (en welke dan) nodig hebt voor die vraag![]()
@ Charlotte: In dit topic staat ergens een lijst, daaraan kun je jezelf toevoegen.
En check eerst even dit:Nouks schreef:Wellicht ten overvloede, maar willen de mensen op de wachtlijst even goed checken of je:
- Beschikt over een iPhone (3GS of nieuwer)
- Met dataverbinding (dus niet alleen wifi)
- Wel in Nederland woont (Belgen en Duitsers: helaas, er zijn op dit moment alleen betaalde opdrachten in Nederland. Roamler is wel ook net van start gegaan in de UK)
Er zijn daadwerkelijk mensen die me om een invite vragen terwijl ze over een Blackberry, Android-toestel of "ja maar ik heb een iPod Touch met wifi" vragen. In het laatste geval: je hebt niet overal wifi, dus als je eens een opdracht moet uitvoeren in een supermarkt oid dan gaat dat dus niet