Ik zal eens webteksten gaan typen vandaag dan wordt 't misschien nog wat Anouk wat bruut veel 264.552 tikken
Ik moest mn account nog registreren, en toen klikte ik op "register" en nu is ie al een uur aan het nadenken. Is dat normaal...?
Welkom in het team!Ik wil wel kijken of ik vandaag de miljoen kan halen.. als het tegenzit moet ik namelijk een hele styleguide typen
Top, nog meer bokkers erbij Gisteren stonden we nog op 383 (Pin me niet hier op vast.) En nu staan we op 377!!
Jans schreef:Welkom in het team!Ik wil wel kijken of ik vandaag de miljoen kan halen.. als het tegenzit moet ik namelijk een hele styleguide typen Leuk doel Ben benieuwd of ik vandaag twee miljoen kan halen
Nouja ik zie op tegen die styleguide, omdat ze niet weten wat ze willen, maar als ik er veel keys mee kan halen, waarom niet he
MoonChloe schreef:Leuk doel Ben benieuwd of ik vandaag twee miljoen kan halen Doe maar niet, dan kom je akelig bij mij in de buurt
Jans schreef:Nouja ik zie op tegen die styleguide, omdat ze niet weten wat ze willen, maar als ik er veel keys mee kan halen, waarom niet he Whahahaha, "kom maar op met die correcties, ik pas jullie styleguide gerust 304 keer aan hoor!"
Jans schreef:Nouja ik zie op tegen die styleguide, omdat ze niet weten wat ze willen, maar als ik er veel keys mee kan halen, waarom niet he whahahaha
Nouks schreef:MoonChloe schreef:Leuk doel Ben benieuwd of ik vandaag twee miljoen kan halen Doe maar niet, dan kom je akelig bij mij in de buurt Maar hey ik ben straks een halve week weg en kom ik zeker niet in de buurt van mijn computer
Nouja ik twijfel niet aan mijn capaciteiten om een styleguide te maken.. maar de klant kan zooooo zeiken ze weten zelf niet eens dat ze in hun laatste versie van de guide al een andere vorm hadden staan voor actiemarketing..
Haha, ik zal vandaag niet zo heel veel meer typen denk ik zal morgen weer komen. Waar kan ik zien hoeveel ik al heb getypt/geklikt?
Rechter muisknop op het Whatpulse icoontje (In je taakbalk), Account > Your stats online.En verdorie, daar gaat m'n 6e plek
Wat gaan we ook ontzettend hard! Marloes welkom!Ik ga ondertussen ook een beetje voor mijn plek vrezen op de eerste pagina Er gaan een aantal mensen op dit moment zo ontzettend hard!
Weer even een statje 27-12-2010: 124.552.503 keys | 33.597.270 clicks | 196 leden | Ranking teams: 45005-01-2011: 138,184,075 keys | 37,417,739 clicks | 203 leden | Ranking teams: 39812-01-2011: 145,159,989 keys | 40,261,978 clicks | 207 leden | Ranking teams: 375
Heb me ook maar aangemeld, moet een heel onderzoek schrijven voor het eind van de maand dus denk dat ik wel een bijdrage kan leveren haha