Noooou, super ik zal even een verslagje doen:
Ik kwam daar binnen doodnerveus omdat ik eigenlijk niet goed wist wat te verwachten. Zij had een kamer ingericht met een mega white board waar ze zelf eenpaard op had getekend,( met simpele lijnen) dus dat was al lekker binnenkomen.
Stond tafel en stoelen en was een rustig muziekje opgezet.
Toen kreeg ik een mapje en drinken en ging zij veel vertellen en voorbeelden uit de praktijk geven en kon ik mn vragen stellen.
Toen krege ik de 'inwijding'. Zij ging voor me en achter mij staan en legde haar handen op mn hoofd en handen en voeten en dat ging helemaal tintelen en werd warm, ook zag ik allemaal kleuren, maar weet nou niet of dat verbeelding was. Erg bijzonder allemaal iig. Na een paar minuten was ze klaar en kon ik de energie aan doen, als ik zeg: Shambhala aan, dan krijg ik heel tintelend gevoel in mn handen en lijkt het net alsof er een bol energie tussen zit.
Ik heb het op Easter geprobeerd, in eerste instantie zag ik niets. Na het rijden deed ik het nog een keer, en hij viel zowat in slaap bij mij, echt heerlijk en verbazingwekkend!
Ik gebruik het nu ook voor mezelf, maar toen ik Easter zo zag genieten was ik echt overtuigd!
Ik ben natuurlijk beetje Pro-Etty, maar ik kan dit echt aanraden, omdat ik mijn paard er gewoon heel duidelijk op zie reageren!
Nou dat was het wel, als je meer wilt weten heur ik het wel.
Margootje
Ps: heb ook een heel mooi certificaat gehad!
*Om nog meer pbtjes voor te zijn, ik kan geen energie op afstand doorgeven, heb het eerste niveau, kan dus een healing geven aan het paard zelf als ik er bij ben en dat wil ik nog niet doen voor onbekenden:) *
Laatst bijgewerkt door Margo0tje op 06-03-09 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt