Dit omdat er veel langlopende topics op [LZP] staan, en we die wat meer willen verdelen over verschillende subfora. Verder verandert er voor jullie niets.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MVasbo schreef:HippoLogic schreef:Mijn blog over mijn trainingskalender loopt (onverwacht) zeer goed! Oke dan doen we hem ook in het Nederlands.
Speciaal voor jullie:
Motiveer jezelf met deze trainingskalender
Leuk post! Knap dat je ben doorgegaan. Ik doe het altijd een paar weeken en dat vergeet ik het helaas.
Alles bij elkaar geeft het een super compleet beeld van mijn training over de jaren heen.

dat komt doordat ik het super druk heb gehad. ik heb toen ook geen video's meer geüpload. Nu ik het weer minder druk heb, heb ik weer een nieuwe video voor jullie. ik moet nog veel video's van jullie terug kijken (loop een beetje achter
)

Lepeltje schreef:Leuk! Als je af en toe iets op onze website wil zetten, heel graag!

Wat zou je leuk vinden om te zien in een video over rijden met de clicker?

Hoe dealen jullie daar eigenlijk mee?
Ik ben van plan om echt alles te filmen, dus de zaken die ik moet regelen (werkvergunning, zorgverzekering etc.) maar ook zeker de leuke dingen van het eiland zoals de mooie stranden en eettentjes.
Doet vrijwel iedereen. HippoLogic schreef:Ik heb een paar oude videos van de tweede en 3e keer onder het zadel. Niets bijzonders want er is helemaal geen spektakel.Wat zou je leuk vinden om te zien in een video over rijden met de clicker?
, maar ben wel benieuwd wat je er allemaal mee aan kan leren.