Ik heb vanochtend 2 gerberachecks en de levensmotto gedaan en vanavond 2 Lays checks. En nu ben ik level 5 Was er hier nog iemand op zoek naar een invite? Stuur me maar een pb waarom ik jou een invite moet geven en waar je woont
HUH hoe kan het dat bij jullie alle chips checks weg waren?
Ik werkte van 3 tot 6, dus ik dacht dat alle checks weg waren. Maar op Roamler stonden er nog 39 open, om 18:15! Heb er één gedaan, en die is goedgekeurd. Was wel chill in onze AH hadden ze die chips niet dus dat is makkelijk!
Hier bij Poiesz 4 euro. Maar moet ik wekker zetten en eigenlijk geen zin in...
Anoniem
Geplaatst: 16-05-13 23:02
Er staat hier weer helemaal niks open.. Jammer. Chips opdracht is ook niet meer teruggekomen, om 14.30 nog 4 open 2 in een straal van 15km, om 14.31 niks meer. Nu vind ik alles boven de 8 km ook te ver hoor kost me dan te veel aan benzine en kan niet fietsen.. Staat alleen voor bijzondere/erg goed betaalde opdrachten op 15 km.
Haha inderdaad.. Anders maak ik alleen maar verlies. Laatst wel flink omgereden voor een hema check €7,50.. Had de tijd ervoor en moest dan binnendoorgaan ipv.over de snelweg, dan doe ik dat wel
Ik heb trouwens vandaag €54,50 laten uitbetalen! Mijn nieuwe paard worst namelijk vrijdag de 31e gekeurd en ik hoop naruurlijk dat hij goedgekeurd wordt, dan kan ik daar wat leuks van kopen!
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke maand laat uitbetalen. Heb het de 24ste laten uitbetalen vorige maand en toen had ik 108 euro. Het is nu de 16e en ik zit nu op 49,50 euro. Morgen en zaterdag nog wat checks doen en dan de 24ste weer uit laten betalen!
Ik heb er een geaccepteerd en ga zo boodschappen doen maar qua tijd zal het er om spannen ( maar boeit me ook eigenlijk niet... Vind de opdrachten niet zo leuk meer )
Suus__
Geplaatst: 17-05-13 09:23
Babymelk check gedaan, duurt alleen wel erg lang voordat die bekeken wordt, ze houden het spannend Bij jullie al iets goed/af-gekeurd?
Jess
Geplaatst: 17-05-13 09:24
Suus__ schreef:
Babymelk check gedaan, duurt alleen wel erg lang voordat die bekeken wordt, ze houden het spannend Bij jullie al iets goed/af-gekeurd?