Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bertbart

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:58

EmilyxTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:22

EmilyxTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 21:24

ik heb net ook weer een nieuwe video geupload!

abonneren op mijn kanaal zou ik super leuk vinden! :j /3

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 10:11

Lange tijd geleden dat ik hier was, maar had het te druk in mijn hoofd om echt te bloggen. Heb nu een weekje vrij gehad en de rust is wat teruggekeerd. Daarom vandaag weer eens een bericht http://www.justtravelme.nl/ervaringen-r ... sa-penida/

Zou straks nog even wat gaan bijlezen/kijken

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 15:15

Travel me; leuk geschreven! Ik hou zelf totaal niet van reizen, maar de manier waarop je het omschrijft en uitlegt maakt wel dat ik toch eens over een vakantie na zou willen denken, simpelweg om eens weg te gaan uit m'n eigen comfort zone. Nu zal het geen Bali worden, maar het is wel mooi om zo toch een stukje van daar mee te kunnen krijgen zo!

HippoLogic schreef:
Dat was mijn mantra voor een lange tijd (toen mijn zoon 2-3 jaar was): "Het is een fase, het is een fase". :+ Onderschat de verhuizing niet. Die kleintjes snappen het misschien niet, maar ze snappen wel goed dat papa en mama ergens stress van hebben en dan denken ze al snel dat het om hen is.

Het is een hele lange fase geloof ik _O- Moet zeggen dat hij nu wel een stuk beter gemutst is. Misschien weer een andere fase :') Maar het helpt ook dat hij vannacht goed heeft geslapen, zelfs uitgeslapen :+

Mijn gedachten gingen tijdens het bed verschonen terug naar de kraamweek en hoe ik het ervaren heb. Nu toevallig met betrekking tot bed en dus knuffels :+ Maar denk dat ik nu pas een beetje aan het verwerken ben hoe snel alles eigenlijk is gegaan (test - geboorte - kraamgebeuren) en dat het nu pas een beetje inhaalt.

https://verrassingsei.wordpress.com/201 ... uist-fijn/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:26

EmilyxTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 17:18

isabella wat was dat een leuke ervaring om mee te maken zeg en Spike & Tessa deden het super goed!

ook de video van het oefen springen geüpload! /3 /3 :j

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 20:09

Leuke springvideo's beide!!

@fading: leuk dat je op Cura zit! Ik heb daar zelf 2 jaar geleden drie maanden stage gelopen :)

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 22:44

al zeg ik het zelf, ik heb een hele leuke winactie online! Ik mag een cadeaubon twv 35 euro weggeven voor een paardenhaarsieraad of ander product uit hun assortiment!

al jullie blogs en vlogs ga ik morgen bijlezen, kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 14:59

Papilio, leuke vlog! Leuke winactie inderdaad!

Hier even een iets serieuzere blog, volgende week start ik met een revalidatietraject om mijn lijf en geest sterker te maken en heb besloten hier ook over te bloggen, en wat dit betekent in combinatie met moederschap. Ik heb soms het idee dat er een sterk taboe heerst, moeder zijn met een beperking.

https://verrassingsei.wordpress.com/201 ... perkt-ben/

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 20:44

@Rachelle: veel succes en ook sterkte met je revalidatie. Stap 1 is iig genomen (ik denk dat dat ook de lastigste stap is: luisteren naar je lichaam). Ik kan erover meepraten, dat dat echt ontzettend lastig is.

Ik heb vandaag totaal geen puf, dus gelukkig had ik al een aantal berichten vooruit gepland. Vandaag: reizen op je cv: een voordeel of nadeel? http://www.justtravelme.nl/tipsentricks ... en-nadeel/

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:51

@rachelle heel veel succes met je revalidatie!

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 18:55

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 00:11

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 00:34

bertbart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 11:00

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:02

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:12

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 12:46

Ja het is hier prachtig :). Idd heel veel mogelijkheden (al mocht ik in NL ook echt niet klagen, hoefde de straat maar uit te lopen en was ook midden in de weilanden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 15:27

Travel_me & papilio; thanks!

Oh Zwitserland <3 Daar ben ik 1x geweest maar daar wil ik toch echt wel een keer naar terug. Al is het alleen al voor de dierentuin die ze daar hebben :+

En de natuur daar is inderdaad waanzinnig mooi.

Ik heb dit keer geschreven over mijn alive-day, die is al bijna. En dan ook nog samen met de start van m'n revalidatie.
https://verrassingsei.wordpress.com/201 ... validatie/

En ik heb het voor elkaar gekregen om instagram erop te integreren :+

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 16:46

@Gast3289, heftig zeg jouw verhaal. Veel succes met de revalidatie, dat zal niet makkelijk zijn.

Wat doen jullie qua promotie van jullie blog? Ik heb mijne heel lang voor mezelf gehouden maar wil langzaam maar zeker toch een beetje naar buiten treden. Het is alleen zo ontzettend eng :')
Ik heb nu een linkje op mijn Instagram gezet en ik ben aan het zoeken naar samenwerkingen (als iemand interesse heeft :+ Ik schrijf alleen wel in het Engels) zoals guestblogs. Ik vind het allemaal maar raar om te doen eigenlijk. Voelt toch een beetje alsof ik maar doe alsof op de een of andere manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 14:11

Alice; thanks :) Zal wel pittig worden, maar erger dan nu kan ook niet dus we gaan erop vooruit denk ik :+ Denk alleen dat het in combinatie met de kleine en met de zaak wat pittig wordt. Gelukkig lieve schoonouders :j

Ik heb nu een instagram account & net ook een facebook account gemaakt, en heb sinds vandaag m'n eigen domein :D . Het 'doen alsof' gevoel moet slijten. Ik vergelijk het even met de verhuizing van onze showroom een paar weken terug; dat voelt in het begin even heel onwennig en 'alsof', maar het moet als een 'thuis' gaan voelen zodat je er op je gemak voelt. Dat geld denk ik ook voor een blog/vlog; je moet even je plekje en je draai vinden en dan voelt het niet meer alsof.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 18:57

xAlice schreef:
@Gast3289, heftig zeg jouw verhaal. Veel succes met de revalidatie, dat zal niet makkelijk zijn.

Wat doen jullie qua promotie van jullie blog? Ik heb mijne heel lang voor mezelf gehouden maar wil langzaam maar zeker toch een beetje naar buiten treden. Het is alleen zo ontzettend eng :')
Ik heb nu een linkje op mijn Instagram gezet en ik ben aan het zoeken naar samenwerkingen (als iemand interesse heeft :+ Ik schrijf alleen wel in het Engels) zoals guestblogs. Ik vind het allemaal maar raar om te doen eigenlijk. Voelt toch een beetje alsof ik maar doe alsof op de een of andere manier.

Ik heb heel veel aan mijn FB business pagina gedaan (2+K LIKES) en daar promoot ik mijn blog. Ik ben ook actief in verschillende clicker training FB groepen en daar mag ik nu ook mijn blog delen. *\o/*

Ik heb voor mijn blog me ook verdiept in Twitter (meeh) en daar deel ik automatisch all mijn FB posts. Ook op Twitter heb ik bijna 2K volgers.

Ik heb inmiddels ook een groepje trouwe lezers die altijd mijn nieuwe blogs delen omdat ze het fijn vinden dat ik nuttige informatie deel waar andere mensen en hun paarden hun voordeel mee kunnen doen. Dit is iets wat je op moet bouwen en zelf ook veel tijd in moet steken. Via Bokt krijg ik ook altijd aardig wat bezoekers. :wave:

Verder heb ik mijn WP blog gekoppeld aan Tumblr en Bloglovin', dat waren dé andere grote platforms toen ik begon. Ik had het idee dat Bloglovers niet zo snel op WP kwamen en omgekeerd. Ik vind WP fijner. Nu blog ik op WP en automatisch wordt mijn blog ook op de andere platforms gepubliceerd zonder omkijken (het koppelen was even puzzelen). :D Soms krijg ik een update van Tumblr of Bloglovin over het aantal volgers en dan ben ik weer verbaasd dat er zoveel mensen op de andere blogs zitten.

Verder helpt het om vaste dagen te hebben om te publiceren. Ik heb een heel jaar lang elke maandag en elke vrijdag een blog gepubliceerd, dat deed wonderen voor mijn stats.

Over het gevoel van 'doen alsof' dat heet het imposter syndrome. En kennelijk hebben veel mensen daar last van. Ik zou zeggen Fake it until you make it. Nee, sorry ik heb geen advies hierover.

Hier is weer een NL blog van mij:
Je paard succesvol training: 4 tips om duidelijkheid te scheppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 19:21

Ik ga inderdaad kijken via de statistieken wat de meest populaire tijd is. Het koppelen aan tumblr en bloglovin ga ik eens naar kijken!