Ik zit hier bij Nederlands en ben pas over 2,5 uur uit.. Hopen dat er niet megaveel quests zijn vandaag, ik kom tijd tekort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kir_Ples schreef:Hoi hoi daar was ik weer even.Weet iemand hoe het kan dat ik geen quests meer heb na dat ik de quest met Isolde en de gestolen kippen heb gedaan?
dieseliris schreef:L0veMyHorse schreef:Er staan van die borden met blauwe glinstertjes, dan kan je mee doen
ja dat weet ik wel maar ik bedoel die kampioenschappen waar te tegen andere racrt
Kir_Ples schreef:Ja die kerel bij die Agnetha heeft zo'n hartje, maar daar kan je geen opdrachten doen dat kan alleen bij Agnetha en die heb ik al gedaan maar nog blijven mijn quests weg. Ik zit in level 14.
merrylegs schreef:karla, kan je de coördinaten waar dat meisje staat eens geven? Ik ben wel benieuwd nu! Ik heb al gezocht in greendale, maar met al die 'grasplatformen' zie ik niets.
filly schreef:ik kom heel even binnen vallen hoor
ik ben sinds vandaag een star rider voor een maand om het te proberen en wil volgende maand een lifetime star rider worden. maar waar kan ik leren springen?