Idd veel paarden, dat is het eerste wat ik ook zei Een beetje rechts van het midden en dan iets naar beneden staat mijn foto, m'n vriend, Chief en ik op de hei.
Ja dan zijn de babymelk checks er weer. Ik snap wel dat je er minder geld voor krijgt omdat ze ook minder werk zijn maar je krijgt ook maar de helft zoveel XP en dat is ook wel een beetje jammer.
De 10e weer de babymelk checks! Laat ik dan net 's ochtends middenin Leeuwarden zijn, krijg ik dr lekker de kans voor Verder alleen wat xp opdrachten gedaan, de zomeroutfit, breakfast club, vrijheid en extreme sporten en spierpijn. Kreeg bijna de kans om de rijdende ijscokar te doen maar toen vond mijn telefoon t genoeg geweest en die zei doe het maar lekker zelf Hoop dat ik die morgen nog in Heerenveen of Leeuwarden kan doen samen met de bankgeheim opdracht Smoothies drink ik niet dus die laat ik lekker door mams doen
4 winkels uiteindelijk gedaan voor babymelk en allemaal goedgekeurd.
Morgen bij de Hema een ontbijtje! 7,50 waarvan 1 euro voor het ontbijt, dat is een leuk bedrag! Kijken of ik hem als eerste kan accepteren, er is er maar eentje natuurlijk...
Ik moest net wat in groningen ophalen en daar bleken nog 11 opdrachten open te staan. Meeste allemaal etos die al allemaal dicht waren natuurlijk, maar nog 3 supermarkten gedaan die op mijn weg zaten! En ook allemaal al goedgekeurd!
Vandaag dus 7x babymelk gedaan en allemaal goedgekeurd. Daarmee 23,50 euro verdiend vandaag. 4 waren 4 euro per stuk.