Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxdomiixx

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 21:38

Wat gaaf! Dat is wel leuk een mini meeting als er nog een aantal mensen zijn. :D Romy (Snuitable) en Fenna (Hoefwijzer) zijn er ook misschien willen zij ook wel mini-meeten :)

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-17 22:00

HippoLogic schreef:
Zeg maar Do vind ik ook leuk. Leuke banner ook!

@Travel_me. Ik had even niet gerealiseerd dat het pas je tweede maand is. Meestal neemt het 3-4 maanden voor je aan je baan gewend bent. Ik heb hier ook super veel frustraties gehad toen ik hier bij de dierenbescherming (bij de paarden! :D) ging werken en nu in mijn 4e maand is het heel anders. Ik heb mijn verwachtingen bijgesteld en mijn houding (Canada is niet Nederland, soms is dat cultuurverschil wat me nekt) en nu ben ik bij dat ik niet in de eerste 3 maanden ontslag heb genomen. Die neiging had ik wel namelijk. Als je meer wilt weten pb maar. ;)

Klopt duurt idd een tijd, maar eigenlijk weet ik al een tijd dat dit werk niks voor mij is. Probleem is dat ik wel vond dat ik het moest proberen na 5 jaar studeren. Nouja geprobeerd heb ik het, maar het is echt totaal niks voor mij. Nog 2,5 maand hier werken en dan ga ik verder uitzoeken wat dan wel.

Vandaag een fotoverslag van Nepal http://www.justtravelme.nl/multimedia/f ... lag-nepal/

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 10:23

Do leuk filmpje! Je ziet wel dat ze er nog echt moeite mee heeft haha. Leuk om te zien dat je wel super enthousiast bent over alles. :')

En Dommiixx super tof dat je in een Equiday demo zit!
Ik ben er zelf ook 'gewoon' als bezoeker. Een minimeeting lijkt mij wel heel leuk!

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 13:41

Equiday lijkt mij ook leuk om naar toe te gaan, de volgende dag heb ik alleen wel een hardloopwedstrijd... weet niet of dat qua planning echt een goed plan is. Denk er nog even over na, even meeten lijkt mij wel leuk dan!

Vandaag heb ik een review online gezet van Duo Protection hoefvet/ledervet. Was best wel onder de indruk hoe mijn singel er van opknapte..

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 16:05

Wow dat is best wel goed spul lijkt mij! Ik ga het onthouden :D

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 16:59

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:13

Met een klein team speelden we met het idee om een blog op te zetten. Een blog met betrekking tot ongeveer alles wat met paarden en paardensport te maken heeft. Nu zijn er heeel veel ideeën en zijn we hard bezig de blog te ontwikkelen.

Maar nu zijn we heel nieuwsgierig naar jullie mening. Als je een blog als deze zou bezoeken. Wat zou jij dan als bezoeker graag nog zien of lezen op de blog? Wat is volgens jullie echt onmisbaar?

Denk nu niet dat we te weinig inspiratie hebben, we hebben genoeg leuke ideeen. Maar toch zijn we gewoon benieuwd naar jullie reacties, meningen en tips. Dit om de blog zo leuk en goed mogelijk te kunnen maken voor de lezers.

Dus ik zou zeggen, brand maar los!

P.s. Lijkt het jou leuk ons blog team te versterken? Stuur dan even een PM!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 09:05

Ik zit nu in de trein. Ik ga zo even beter kijken!

Wel zou ik over alles wat willen lezen. Gezondheid, innovaties, trainingen en disciplines. Ik stuur je zo ook even een PB. ;)

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 09:10

Ik ga ook naar equiday ! Ennn..... ik ga vloggen op equiday !
Voorgaande jaren ging ik altijd met andere mee , nu ga ik alleen en kan dus lekker vloggen *-:)

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 17:45

Jaja het is zover, onze blog is online! Na een paar dagen hard zwoegen heb ik hem zojuist gepubliceerd! Ook is het mijn bedoeling om lekker actief in dit topic mee te komen doen.

Ik heb net zitten kijken of ik naar equiday ga. Ben wel vrij die zaterdag en wil wel graag, alleen nog even kijken want ik had andere plannen. Moet ook nog even kijken of ik iemand vind die het leuk vind mee te gaan. Dus als mensen hier het nog leuk vinden om samen te gaan gil maar!

Hier de link naar onze blog: http://allabouthorses.nl

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 13:01

Ik heb een diep respect gekregen voor Vloggers, jullie laten het er zo ontspannen en gemakkelijk uitzien!

Omdat ik voor mijn werk bijna wekelijks informatieve filmpjes maak en veel vloggers volg, wilde ik het zelf gister ook eens proberen. Maar dat valt echt niet mee! Voor mijn filmpjes voor mijn werk zit ik vaak op een stoel en wordt er vanaf een statief gefilmd en weet ik inhoudelijk wat ik wil vertellen. Maar voor een vlog is dat allemaal opeens heel anders en moet je over heel andere dingen nadenken. (en het beeld stilhouden ;-) )

Echt zo knap hoe jullie vlogs er heel ontspannen en natuurlijk uitzien!
Hieronder mijn eerste poging....

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 15:06

Zeker voor een eerste vlog vind ik het er niet slecht uitzien hoor Petra! Leuk om naar te kijken, ben benieuwd naar je volgende vlog!

Zojuist hebben we een volgende blog gepubliceerd op de blog! Vandaag heeft Lonneke voor jullie geschreven in de blog "Leuk en leerzaam: Proeven schrijven"

Nu ben ik nog benieuwd hoe veel jullie bloggen? Wij zijn met een klein team en willen dus proberen eigenlijk iedere dag een nieuwe blog te publiceren. Zijn er meer bloggers die dagelijks bloggen? Of zou dat teveel zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 16:03

Ik heb een column geschreven over de reacties op het menstruatieverlof dat mogelijk ingevoerd wordt in Italië.

Bloeden in vrede

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:40

Nu ben ik eens even benieuwd, hoe houden jullie je bezoekers aantallen bij? Ik zie dat er veel plugins en opties voor zijn. Maar welke is nou echt betrouwbaar? Heeft iemand daar nog tips voor?

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:30

Ricie schreef:
Nu ben ik eens even benieuwd, hoe houden jullie je bezoekers aantallen bij? Ik zie dat er veel plugins en opties voor zijn. Maar welke is nou echt betrouwbaar? Heeft iemand daar nog tips voor?

Ik kan in mijn account zien hoeveel bezoekers ik heb. En wat er gelezen wordt. Ook hoe vaak een blog gelezen is. Bezoekers zelf zien daar niets van.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:48

Aaah oke, dat is bij mij dus helaas niet het geval. Ik moet dat allemaal doen met losse plugins. Maar dat zal ook wel komen omdat ik alles helemaal zelf regel verder en het niet bij een (massa) bedrijf heb ondergebracht.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:49

Dat is dan denk ik het verschil. Ik heb dus ook geen idee van goede plugins o.id.

Jiildou23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:55

Wat een leuk topic dit! Ik ben al een aantal hele leuke blogs tegengekomen en leuk om zo nieuwe blogs te ontdekken. Ik blog zelf ook sporadisch maar voornamelijk meer persoonlijk en weinig paardgerelateerd. Is er ook plek voor mij in dit topic of voornamelijk voor de paarden blogs?

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 10:58

Ik blog ook niet over paarden hoor. Ik denk dat juist ook andere onderwerpen interessant kunnen zijn. Ik persoonlijk vind het juist leuk om ook over andere dingen te lezen.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:02

Ik ook niet. Gewoon alles wat er in me op komt juist.
http://leauwe.wixsite.com/leauwe/single ... -be-decent Mijn laatste post over mijn geweten :+.

Ik ben nu alle blogs van de laatste maanden aan het nalezen want wil mijn blog toch wat meer gaan promoten ipv voor mezelf houden. Dan mogen er dus geen of weinig fouten in staan. _O- Jammer dat ik dat al maanden aan mijn laars lap. :+

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:09

Hoi!

Ik krijg binnenkort mijn samsung s8 (incl perfecte camera voor videos) en zit te denken om dus wat meer te filmen en dus te vloggen.

Ik ben zelf model en paardenmeisje en wil deze 2 werelden graag wat meer met elkaar gaan verbinden.
Op mijn modellen pagina heb ik flink wat likes en op insta begint het ook wel te komen.

Ik zit alleen in met de naam of volg account. Wat zou nou ideaal zijn om je passie paarden en modellen werk met een catchy naam te verbinden met elkaar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 19:41

Ricie schreef:

Ik gebruik Jetpack. Die heeft meerdere prettige functies en de stats (inclusief achtergronden en clicks) zijn voor mij echt heel prettig. Zo zie ik bijvoorbeeld dat mijn meeste traffic via Twitter en Bokt komen, en dat ik dus meer op mijn SEO moet letten als ik meer hits wil krijgen.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:18

Kijk daar kan ik dus nog wat van leren. Ik heb Jetpack ook, alleen zou ik ook graag unieke bezoekersaantallen zien zegmaar. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden in Jetpack. Mijn SEO moet ik me ook nog in verdiepen, heel slecht maar nooit echt gedaan....kan geen kwaad volgensmij om dat ook goed op orde te hebben

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 12:19

Wauw wat een activiteit opeens in het topic. Nieuwe gezichten! Leuk. Welkom :)

Voor mijn statistieken gebruik ik Google Analytics, dmv utm trackers kan ik verkeer van Bokt en Social Media kanalen onderscheiden.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-17 15:48

Ik heb even jullie advies nodig, wat verstandig is.

Ik twijfel om een soort ode aan mijn pony te schrijven. De mensen uit mijn omgeving wisten wat die pony voor mij betekende, en ik vind dat hij eigenlijk niet in mijn blog mag ontbreken. Maar, wat zouden jullie doen? Zouden jullie ook een ode aan die pony neerzetten of iets anders?

Dankjewel alvast :)