Ik meld me ook weer na radiostilte. Was gestopt en alle video's stonden op privé. Vond het echt niet meer leuk om te doen maar nu begint het steeds meer te kriebelen enzo!
Vandaag een nieuwe naam bedenken, banner maken etc. En dan sneeeel weer filmen want er zijn heel wat leuke dingen gebeurd!
Kun je je YT kanaal van naam veranderen? Ik ben opnieuw begonnen Nouja mijn kanaal is nu groter dan eerst, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig of dat kan.
Jammer dat het zo moet lopen Travel_me! Kan begrijpen dat je je echt heel erg verveeld zo.
Ik ga zo weer eventjes een rondje langs al jullie mooie blogs en kanalen! Heb zelf ook weer twee stukjes geschreven en straks komt er nog eentje online!
@Travel_me. Ik had even niet gerealiseerd dat het pas je tweede maand is. Meestal neemt het 3-4 maanden voor je aan je baan gewend bent. Ik heb hier ook super veel frustraties gehad toen ik hier bij de dierenbescherming (bij de paarden! ) ging werken en nu in mijn 4e maand is het heel anders. Ik heb mijn verwachtingen bijgesteld en mijn houding (Canada is niet Nederland, soms is dat cultuurverschil wat me nekt) en nu ben ik bij dat ik niet in de eerste 3 maanden ontslag heb genomen. Die neiging had ik wel namelijk. Als je meer wilt weten pb maar.
Gister een nieuwe column online gezet. Kon lastig inschatten hoe hij ontvangen zou worden maar krijg veel leuke reacties. Lieve reacties vooral Column heet Wake-up call en heb ik geschreven naar aanleiding van wéér een blessure bij mijn paard
Lauwtje, jou blog komt echt wel binnen... Herken ik best veel in!
HippoLogic
Geplaatst: 14-03-17 17:20
Ik heb een blog geschreven over hoe je je paard met clicker training kan voorbereiden op de komst en behandeling van de hoefsmid. Er komt zeker nog een vervolg op aangezien ik op dit moment een jaarling die erg schichtig is en trapt aan het trainen ben. Over 6 weken komt de smid opnieuw, dus ik heb zeeën van tijd. Zelfs al kom ik er niet dagelijks. Preparing your Horse to the Farrier with Clicker Training
Gave blogs allemaal weer! Het is bij mij al even stil, omdat ik midden in mijn examens zit. Iets waar mijn blog ook onderdeel van is. Zouden jullie misschien een korte enquête in kunnen vullen over mijn blog? Dat helpt mijn opdracht en daarmee examen... En dan kan ik snel weer iets online zetten!
Ik ben na lang twijfelen nu ook gestart op yoors, omdat ik steeds reclame kreeg over hoe geweldig het wel niet zou zijn. Ben tot nu toe wel heel tevreden!
oeh, eindelijk beetje tijd om bij te lezen, komt weer een hoop leuks voorbij Heb Google Analytics inmiddels wat beter ontdekt, super interessant! oh en probeer trouw elke maandag avond een blog te plaatsen, is mij nu twee weken gelukt nu kwestie van volhouden.
Ik ben echt heel non-actief geweest de afgelopen maand maar ik pak het nu weer op. Ennnnnn WIJ GAAN NAAR EQUIDAY! Zorro en ik zijn uitgekozen om deel te nemen aan een demoles lange teugel van Marjan Smit.